וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפוס זעם על ניימאר ואמבפה: "אסור שהוויכוח יגיע למגרש"

היועץ כעס על כוכבי פ.ס.ז' בעקבות התקרית נגד מונפלייה: "זה צריך לקרות בחדרים סגורים". ראמוס היה השחקן הראשון שניסה לפייס

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 14.8/ספורט1

בפריז סן ז'רמן ממשיכים לנסות ולהנמיך את גובה הלהבות בעקבות הסכסול שהתגלע בין קיליאן אמבפה לניימאר במשחק הליגה מול מונפלייה. בצרפת דווח כי השניים נכחו בפגישה עם המאמן כריסטוף גאלטייה ועם היועץ לואיס קמפוס, שזעם על השניים: "ההתנהגות הזו לא צריכה להשפיע על הקבוצה, וחשוב מכך, הוויכוחים צריכים לקרות בחדרים סגורים ולא על המגרש".

בצרפת אף נטען כי בסיום המשחק מול מונפלייה, הראשון שניסה להרגיע את הרוחות היה סרחיו ראמוס. הבלם הספרדי, שמנסה להשאיר מאחוריו עונת בכורה מזעזעת בעיר האורות ולצאת לדרך חדשה בקבוצה, פעל כדי להשיב את האווירה הטובה שהייתה בחדר ההלבשה כבר משלבי ההכנה לעונה.

ניימאר פריז סן ז'רמן. רויטרס
האירוע מאחוריו? ניימאר/רויטרס

כזכור, בשבת האחרונה ב-2:5 על מונפלייה במחזור השני בליגה הצרפתית תועד אמבפה בתנועות ידיים עצבניות לבחר חבורה לקבוצה ולאחר מכן הפסיק לרוץ כשההתקפה של פ.ס.ז' הייתה בעיצומה.

בבוקר שאחרי המשחק מול מונפלייה הכותרות בצרפת עסקו ב"לייק" שסימן ניימאר בטוויטר לשני ציוצים שביקרו את אמבפה. באחד מהם נכתב: "היום ניימאר כבש פנדל ושוב השפיל את השוער. מנגד, אמבפה בעט פנדל גרוע והחמיץ. ואחרי המשחק? המאמן הצהיר שאמבפה יהיה הפנדליסט הקבוע. מה זה השטויות האלה?".

הציוץ השני שקיבל "לייק" מניימאר: "עכשיו זה רשמי - אמבפה יבעט את הפנדלים בפ.ס.ז'. ברור שזה קשור לחוזה שלו, כי אף אחד בעולם לא היה בוחר אותו כבועט הקבוע על פני ניימאר. זה רק מוכיח שאמבפה הוא הבוס של פ.ס.ז' בפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully