וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה "שבת" במגרש, ניימאר סימן לייק לציוץ: "הוא הבוס של פ.ס.ז'"

טרדות בחיים האישיים, כושר לקוי או חוסר כימיה? הבכורה העונתית של החלוץ הסעירה את פ.ס.ז', אחרי שנראה עצבני כשלא מסרו לו, הלייקים של ניימאר הוסיפו שמן למדורה: "אמבפה הפנדליסט הקבוע? זה בגלל החוזה שלו"

תקציר ליגה אנגלית: מנצ'סטר סיטי - בורנמות' 0:4/ספורט1

גם כשפריז סן ז'רמן מביסה ומרשימה, גם כשניימאר ומסי במיטבם, הסקנדלים נמשכים. על הסערה התורנית היה חתום קיליאן אמבפה, שאמנם היה פעיל למדי ב-2:5 על מונפלייה עם שער (והחמצת פנדל) במשחקו הראשון העונה (את השניים הקודמים מול נאנט וקלרמון פספס בשל פציעה), אבל משך את תשומת הלב אחרי שנראה עצבני ונרגן במהלך המשחק.

באחד המהלכים, נראה אמבפה מגיב בתנועות ביטול לכיוונו של ויטיניה, אחרי שהקשר לא מסר לו במתפרצת. אמבפה תועד בתנועות ידיים עצבניות, ומיד לאחר מכן הפסיק לרוץ כשההתקפה של פ.ס.ז' הייתה בעיצומה. "זה נראה שהוא עושה שביתה על המגרש", ציינו בתקשורת הצרפתית בהתייחס לרגע המדובר.

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה "עושה שביתה" על המגרש. מתוך טוויטר, צילום מסך
אמבפה זועם כשהוא לא מקבל את הכדור/צילום מסך, מתוך טוויטר
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה "עושה שביתה" על המגרש. מתוך טוויטר, צילום מסך
והולך על המגרש בהפגנתיות/צילום מסך, מתוך טוויטר

בסיום התברר שאמבפה עלה לשחק למרות שקיבל בשורות מדאיגות בנוגע לחייו האישיים בסמוך לשריקת הפתיחה. לפי RMC, "זו הייתה הסיבה העיקרית שבגללה הוא נראה בבועה משל עצמו" במהלך המשחק. למאמן כריסטוף גאלטייה הייתה גרסה אחרת. "קיליאן לא שיחק במשך שלושה שבועות, אז טבעי לגמרי שהוא לא נמצא בקצב של החברים שלו. כשהוא יהיה בכושר של 100 אחוז, הוא יעשה את ההבדל כמו תמיד. הוא סבל מקצת עומס פיזי, לא היה לו קל. זו גם הסיבה שהחלפתי אותו".

מרקו וראטי טען ש"זה דווקא נחמד מאוד כשקיליאן עצבני". לדבריו, "קיליאן תמיד רוצה להיות במיטבו, ואחרי שהוא החמיץ את הפנדל הוא היה מאוכזב מעצמו. כשהוא מחמיץ, הוא מתוסכל ומאוכזב, וזה נורמלי לגמרי. אם הוא עצבני, זה נחמד - כי זה מראה כמה אכפתי הוא. הוא תמיד רוצה להיות השחקן הכי טוב על המגרש".

בבוקר שאחרי המשחק צצו בעיות חדשות: ניימאר שהצטיין במשחק עם צמד ובניגוד לאמבפה כבש מהנקודה הלבנה, סימן "לייק" בטוויטר לשני ציוצים שביקרו את אמבפה. באחד מהם נכתב: "היום ניימאר כבש פנדל ושוב השפיל את השוער. מנגד, אמבפה בעט פנדל גרוע והחמיץ. ואחרי המשחק? המאמן הצהיר שאמבפה יהיה הפנדליסט הקבוע. מה זה השטויות האלה?".

הלייקים של ניימאר

הציוץ השני שקיבל "לייק" מניימאר: "עכשיו זה רשמי - אמבפה יבעט את הפנדלים בפ.ס.ז'. ברור שזה קשור לחוזה שלו, כי אף אחד בעולם לא היה בוחר אותו כבועט הקבוע על פני ניימאר. זה רק מוכיח שאמבפה הוא הבוס של פ.ס.ז' בפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully