וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט: ניימאר כבש עוד צמד, פריז סן ז'רמן מחצה 2:5 את מונפלייה

אחרי הצמד במחזור הפתיחה, הברזילאי הלוהט המשיך לסתום פיות. אמבפה כבש בבכורה והחמיץ פנדל, רנאטו סאנצ'ס קינח

קליפ סיכום היום, 12.8/ספורט1

המחזור השני בצרפת נמשך היום (שבת) כשבמוקד: המופע הנודד של פריז סן ז'רמן, שאחרי ה-0:5 על קלרמון במחזור הפתיחה, פירקה הפעם את מונפלייה עם 2:5. מונאקו וראן נפרדו ב-1:1 במשחק המוקדם, אמש סיימו באותה תוצאה נאנט וליל.

ניימאר פריז סן ז'רמן. רויטרס
המשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלו. ניימאר/רויטרס

פריז סן ז'רמן - מונפלייה 1:5

קיליאן אמבפה ערך את הבכורה שלו אחרי שפספס את שני המשחקים הראשונים (מול נאנט וקלרמון) בגלל פציעה קלה. הכוכב הצרפתי הגדול גם כבש בבכורה שלו, אבל עם כל הכבוד לאמבפה, ה-כוכב של פתיחת העונה הוא ניימאר, שכבש היום צמד שלישי ברציפות והוליך את האלופה כצפוי לניצחון קליל נוסף מפתיחת העונה. ניימאר, שכבש בפנדל מול נאנט, השאיר הפעם את המלאכה לאמבפה, שהחמיץ מהנקודה הלבנה בדקה ה-23. האורחים החזיקו מעמד 39 דקות, עד שסאקו דחק לשערו הוא כדור רוחב ובדקה ה-43 פריז קיבלה פנדל נוסף, אותו לקח הפעם ניימאר וכבש. בדקה ה-51 הברזילאי השלים צמד בנגיחה ובדקה ה-69 התכבד אמבפה בשער הפתיחה שלו עם דחיקה מהאוויר.

בדקה ה-85 ניימאר השלים שלושער מבישול יפה של מסי, אבל השער נפסל בגלל נבדל קטן. שתי דקות חלפו וראנטו סאנצ'ס חתם בבכורה, אחרי שהמשיך פנימה כדור רוחב של נונו מנדש. אנצו טסאטו רק צימק בתוספת הזמן. אחרי שני מחזורים בצרפת פריז, באופן לא מפתיע, מוליכה כבר את הטבלה עם מאזן שערים מצטבר של 1:9. מונפלייה נוחלת הפסד ראשון אחרי ניצחון 2:3 על טרואה במחזור הפתיחה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ברל אמבולו שחקן מונאקו חוגג שער. רויטרס
מנע הפסד. ברל אמבולו/רויטרס

מונאקו - ראן 1:1

אחרי ההדחה הכואבת ממוקדמות ליגת האלופות בגלל הפסד בהארכה לאיינדהובן, מונאקו חזרה לליגה וחילצה נקודה ב-10 שחקנים. יוסוף פופאנה הפקיר את המארחת עם אדום בדקה ה-15, מיד אחרי בעיטה של חברו ונדרסון לקורה, ולמרות זאת מונאקו קיבלה פנדל בדקה ה-33, אך הבלם אקסל דיסאסי נעצר אצל סטיב מנדנדה. העונש הגיע עם שער של גאטן לאבורד בדקה ה-60, אבל דוגאן אלמדאר הטורקי, שנכנס לשער בהפסקה במקום מנדנדה שנפצע, טעה וסידר שער בכורה לברל אמבולו 12 דקות לאחר מכן.

משחקי יום ראשון:

לוריין - ליון
אז'קסיו - לאנס
אוקזר - אנז'ה
ריימס - קלרמון
טרואה - טולוז
ניס - שטרסבורג
ברסט - מארסיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully