וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורר של פריז? "סרחיו ראמוס תיווך בין קיליאן אמבפה לניימאר"

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 11:11

בצרפת טוענים שהבלם הוותיק כינס את השניים בחדר ההלבשה וניסה "להפשיר" את היחסים ביניהם: "ניימאר מרגיש שאמבפה דקר אותו בגב"

תקציר: ליברפול - קריסטל פאלאס 1:1/ספורט1

קיץ סוער עבר על פריז סן ז'רמן, שלא ממש ידעה איך ייראה הסגל שלה בעונה הקרובה. קיליאן אמבפה רצה לעזוב לריאל מדריד וההנהלה עשתה מאמצים כבירים כדי לשמור עליו במועדון, בעוד שניימאר היה סוג של "פרסונה נון גרטה" בפריז ומאחורי הקלעים נעשו ניסיונות להיפטר ממנו, כך על פי הדיווחים.

אלא שבעוד שאמבפה היה פצוע והחמיץ את משחק הסופר קאפ מול נאנט ואת מחזור הפתיחה, ניימאר כיכב עם צמדים, בישולים והציג יכולת מצוינת. במשחק האחרון מול מונפלייה שלושת הכוכבים שיחקו יחד לראשונה וזה גרם כבר לפיצוץ הראשון בין ניימאר לאמבפה, שעל פי הדיווחים דרש מההנהלה לשחרר את הברזילאי.

שחקני פריז סן ז'רמן ליאונל מסי, ניימאר, קיליאן אמבפה, סרחיו ראמוס. SEBASTIEN BOZON/AFP, GettyImages
ראמוס יתווך בין אמבפה לניימאר?/GettyImages, SEBASTIEN BOZON/AFP

בצרפת מדווחים כעת ששחקן מפתח נוסף נכנס למשוואה הזו ומנסה לפשר בין הצדדים. על פי הדיווח סרחיו ראמוס הפך לאחד השחקנים המשפיעים בחדר ההלבשה והוא זה שניסה לתווך בין השחקנים בשיחה שנערכה בין לואיס קמפוס המנהל המקצועי לצמד הכוכבים.

ב"לה פריזיאן" טוענים שכוכב ריאל מדריד לשעבר, שבקושי שיחק בעונה שעברה, כינס את צמד הכוכבים לחדר ההלבשה וניסה לקרב ביניהם, בתקווה שהיחסים העכורים ביניהם לא תפגע ביתר השחקנים ותיצור אווירה שלילית בחדר ההלבשה.

"ניימאר מרגיש שאמבה דקר אותו בגב", כך נכתב בתקשורת בצרפת בנוגע ליחסים בין השניים. כזכור, אמבפה היה זה שבעט את הפנדל שקיבלה פריז מול מונפלייה והחמיץ. לאחר מכן הקבוצה קיבלה פנדל נוסף אותו בעט ניימאר הפעם וכבש. בצרפת טענו בהתחלה שהסכסוך ביניהם פרץ שוב על רקע ויכוח הפנדלים, אך לאחר מכן דווח שניימאר גילה על כך שאמבפה ניסה להיפטר ממנו. כך או כך, שיתוף הפעולה בין השניים והיחסים שלהם עם מסי, צפויים להעסיק את התקשורת המקומית ולספק קרוב לוודאי עוד כותרות בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully