וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ויענקל'ה, אל תעמדו מהצד: מיכה ואצילי פגעו בנערות, מישהו חייב לקחת אחריות

28.7.2022 / 12:00

ההתכתבויות בין אצילי ומיכה מעלות שאלה קשה: איך ייתכן שהכדורגלנים יצאו נקיים, כאילו לא הייתה כאן פרשה מכוערת של ניצול קטינות, שחייהן נהרסו? אלמוג בוקר קורא בטור מיוחד: אלונה ברקת ויעקב שחר, אתם לא יכולים להמשיך לשתוק

ההתכתבות בין דור מיכה לבין עומר אצילי/מתוך רשת 13

לפתוח את התיק מחדש! כל אחד מאיתנו, אזרחים מן השורה, קצינים במשטרה, פרקליטים בכירים במערכת המשפט - כולנו צריכים הבוקר לזכור דבר אחד: ההתכתבויות שנחשפו אמש (רביעי) בין עומר אצילי ודור מיכה פגעו פגיעה ישירה בשתי נערות בנות 15.

ילדות שמאז לא חזרו לעצמן. אחת מהן יושבת בבית, וכמעט לא יוצאת החוצה לבד. אינטרקציה עם גברים מבחינה זה משהו שבכלל לא בא בחשבון. היא פשוט לא מסוגלת. פוחדת, רועדת. ומהצד השני שני כדורגלנים בכירים, שהפכו ל"קורבנות" בסיפור הזה. כך לפחות הם חושבים, זה מה שהם מרגישים. ולא רק הם. לפחות עד אתמול בערב.

דור מיכה, עומר אצילי. דורון שיינר, אתר רשמי
אי אפשר להמשיך כרגיל/אתר רשמי, דורון שיינר

זה הזמן של כל הגורמים הרלוונטיים לקחת אחריות. ההתאחדות לכדורגל צריכה לומר אמירה ברורה - האם השחקנים האלה ראויים ללבוש את מדי הנבחרת? אלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע, ויעקב שחר, הבעלים של מכבי חיפה, לא יכולים להמשיך ולשתוק. המינימום היה לדרוש מהם להתנצל באופן אישי בפני הקטינות, וגם את זה הם לא עשו לפני שקיבלו חוזי עתק בשתיים מהקבוצות המובילות בארץ.

וכן, גם המשטרה והפרקליטות צריכים לפתוח את התיק מחדש ולבדוק איך התיק הזה נסגר מחוסר אשמה. איך יכול להיות ששני הכדורגלנים ששואלים את עצמם שוב ושוב "האם זה חוקי", ומכנים את הנערות "קטינות" ו"ילדות" - איך ייתכן שהם יצאו מזה כאילו לא קרה דבר. כאילו לא הייתה כאן פרשה מכוערת של ניצול קטינות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלונה ברקת, יעקב שחר. דורון שיינר, אתר רשמי
המינימום היה לדרוש מהם להתנצל באופן אישי בפני הקטינות, וגם את זה הם לא עשו לפני שקיבלו חוזי עתק בשתיים מהקבוצות המובילות בארץ. שחר וברקת/אתר רשמי, דורון שיינר

ההתכתבויות האותנטיות מזמן אמת - על סוגיית הגיל, האלכוהול, והסמים - חייבות להיבחן מחדש. זאת לא רכילות זולה, זאת פרשה חמורה שמאחוריה עומדות שתי ילדות שהפכו לחפץ בעבור שני שחקנים בכירים בכדורגל הישראלי, כאלה שאמורים לשמש דוגמה לבני הנוער שמעריצים אותם.

ישבתי אתמול בלילה וקראתי את כל הודעות הנאצה שקיבלתי ברשתות וגם את האיומים. ולא, אני לא מתרגש, ממש לא. דבר אחד הפריע לי: נזכרתי שאת האיומים והנאצות האלה קיבלו הנערות אחרי שהפרשה נחשפה. אותם "גיבורי מקלדת" האשימו אותן בפרשה, את הקורבנות, ואף איימו שיפגעו בהן. אז, באותם ימים, הוגשה תלונה במשטרה, אבל מה קרה? התיק נגד אצילי ומיכה נסגר, אבל אף אחד לא טרח לעדכן עד היום את שתי הנערות מה קרה עם התלונה שלהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully