וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוברת הביקורת על יעקב שחר ואלונה ברקת: "תעיפו את אצילי ומיכה קיבינימט"

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 12:20

אחרי פרסום ההתכתבויות בין הכדורגלנים על הקטינות, נמשכת הביקורת על הפועל באר שבע ומכבי חיפה, ששחקניה חגגו בצורה מופגנת עם אצילי אחרי הניצחון ביוון. אלמוג בוקר חושף: ספגתי איומים קשים מאוהדים של מכבי חיפה

ההתכתבות בין דור מיכה לבין עומר אצילי/מתוך רשת 13

יממה אחרי שפירסם את ההתכתבויות בין עומר אצילי לדור מיכה ב"חדשות 13", העיתונאי אלמוג בוקר חושף את התגובות האלימות שספג ברשתות החברתיות, בעיקר מאוהדים של מכבי חיפה. בוקר, שחשף את הפרשה לראשונה, עמד במוקד היומיים האחרונים, בעקבות הפרסומים החדשים על פרשת "הכדורגלנים והקטינות". היום בערב (חמישי) ישודר החלק השני בכתבה.

אוהדים רבים של מכבי חיפה והפועל באר שבע זעמו על בוקר על מועד הפרסום של הכתבה, שלטענתם נועד לפגוע בקבוצות, רגע לפני המשחק החשוב שלהן במסגרות האירופאיות. על פי בוקר, "20 שנה עיתונאי, ומעולם אבל לא מעולם, לא קיבלתי צרור של הודעות אלימות כמו הערב. מתנצל שאני משתף כאן את ההודעות עם המילים הללו, אבל זאת מראה לכל אותם אלה שמסתתרים מאחורי מקלדת וחושבים שהכל מותר. הנה 3 דוגמאות להודעות האלימות".

העיתונאי אלמוג בוקר חושף את התגובות האלימות שספג מאוהדים של מכבי חיפה. טוויטר, צילום מסך
העיתונאי אלמוג בוקר חושף את התגובות האלימות שספג מאוהדים של מכבי חיפה/צילום מסך, טוויטר

במקביל, ברשתות נמשכת הביקורת על הכדורגלנים, וכמובן על התגובות הרצויות מצד הקבוצות לחשיפה האחרונה של ההתכתבויות. אשת התקשורת שירה מרגלית, לשעבר המשנה למנכ"ל "רשת", צייצה: "עם כל הכבוד למכבי חיפה ול-0:4 על היוונים, הבוקר יעקב שחר ואלונה ברקת צריכים להעיף קיבינמט את אצילי ודור (בהתאמה) וכן מנבחרת ישראל. ההתכתבויות והמעשים (לכאורה אעלק) עם קטינות הם פשע לא יסולח. תארזו עם האבקה וקישטה למשטרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אילנה קוריאל, כתבת "ידיעות אחרונות" בדרום, צייצה: "אלונה ברקת נמצאת בעמדת כח ובעמדת קבלות החלטות, ושוב ושוב מאכזבת. מדלן אולברייט אמרה שיש מקום מיוחד בגיהנום השמור לנשים שלא עוזרות לנשים אחרות. לדעתי יש מקום אחר, אולי קטן יותר, לאלה שפשוט מהוות דוגמא רעה".

בנוסף, בסיום המשחק אתמול, שבו מכבי חיפה ניצחה 0:4 את אולימפיאקוס, שחקני האלופה הישראלית חגגו בצורה מופגנת עם עומר אצילי, שאף הונף על הכתפיים. אומנם אצילי חגג אתמול יום הולדת 29, אבל מבחינת אוהדים רבים הסצינה הקצרה הזאת נראתה צורמת ולא הולמת, על רקע פרסום הפרשה.

עיתונאי הספורט משה פרימו מערוץ הספורט צייץ ש"בשורה התחתונה, גועל נפש אחד גדול, סדום ועמורה, לעומר אצילי ודור מיכה אסור לדרוך יותר על מגרשי כדורגל בישראל". העיתונאי אביעד פוהורילס: "למכבי חיפה יש רק אופציה אחת: היא חייבת להיפטר מאצילי. היא חייבת את זה לעצמה". דוד ליפשיץ מערוץ הספורט ו"ארץ נהדרת" כתב: "אם דור מיכה ועומר אצילי ישחקו עוד דקה אחת בליגה (שלא לדבר על הנבחרת) אפשר לסגור פה הכל".

וגם: הסבר של משפטן מדוע נסגר התיק

הפרשה התפוצצה לראשונה ביוני 2020, וכשלושה חודשים לאחר מכן הפרקליטות הודיעה על סגירת התיק. אצילי ומיכה טענו לחפותם, וציינו שהנערות שיקרו להן, טענו שהן מעל לגיל 16 ואף הראו להם תעודות זהות מזויפות. בהודעת הפרקליטות נכתב: "ההחלטה לסגור את התיק התקבלה לאחר בחינה מעמיקה של מכלול הראיות בתיק, לרבות סרטונים והתכתבויות, ולאחר ביצוע השלמות חקירה. הודעה על כך נמסרה גם לנפגעות העבירה". עוד לפני החלטת הפרקליטות, מכבי תל אביב החליטה לשחרר את שני השחקנים. אחרי עונה בקפריסין, הם חזרו לליגת העל, למכבי חיפה ולהפועל באר שבע, ואצילי, שהוביל שנתיים ברציפות את מכבי חיפה לאליפות, אף זומן לנבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully