וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"אבקה", הגועל והמתקפה על שחר וברקת: ברשת מגיבים למיכה ואצילי

איך ייתכן שסגרו את החקירה, למה חיפה ובאר שבע לקחו אותם ומי "הלבין" את תדמיתם? ברשת הגיבו בסערה לגילויים החדשים על פרשת הכדורגלנים והקטינות

דור מיכה ועומר אצילי רוקדים בחתונה/אינסטגרם

ב"חדשות 13" פרסמו אתמול (שלישי) פרומואים לקראת פרסום של חומרים חדשים מפרשת עומר אצילי, דור מיכה והקטינות. הכתב אלמוג בוקר, שחשף את הפרשה, דיווח על ציטוטים חדשים והתכתבויות בין השחקנים שאז היו במכבי תל אביב וכיום משחקים במכבי חיפה ובהפועל באר שבע. בין הדברים נחשף כיצד אצילי ומיכה מכנים את השתיים "ילדות" ו"קטינות" ומדברים על שימוש בסמים כדבר שבשגרה.

הפרומואים לכתבה עוררו סערה גדולה בקרב חובבי הכדורגל, שהגיבו לדיווחים בהרבה אמוציות. במוקד התגובות עלו השאלות איך ייתכן שהתיק נגד השניים נסגר עם כאלה התכתבויות לכאורה מפלילות, איך ייתכן שהשימוש שלהם בסמים מתקבל בטבעיות, ומדוע בכלל אלונה ברקת ויעקב שחר הסכימו לצרף אותם להפועל באר שבע ומכבי חיפה עם כזה עבר מפוקפק, ובכך "להלבין" את חטאיהם.

בין השאר נאמר בכתבה, שתשודר בשני חלקים בימים רביעי וחמישי: "בהתכתבות שנציג כאן, עומר אצילי ודור מיכה מתכתבים ביניהם על האפשרות להצטייד בחומרים אסורים למפגש עם הבנות, מנסים לצרף חבר נוסף, ומכנים את הבנות 'ילדות' ו'קטינות'".

בין השאר בפרומואים נראית התכתבות בין השניים, שבה נכתב "תשיג מעכשיו פס לשלישי, ערב של שמחות, רוצים להתרסק", והתשובה: "אבל זה מפחיד, הן ילדות. לא יודע אם אפשר איתן סמים ודברים כאלה", ועל כך התגובה: "אפשר הכל. ילדות עושות סמים בגובה של שנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully