וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכה: "נראה לי שתי מטורפות, יעשו הכל". אצילי: "יש אבקה?"

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 22:13

גילויים חדשים ב"חדשות 13" על פרשת הכדורגלנים והקטינות, כולל חשיפה של התכתבויות: "זה מפחיד, הן ילדות", "אפשר הכל". על הפרק: סמים, אלכוהול ואורגיה

דור מיכה ועומר אצילי רוקדים בחתונה/אינסטגרם

ב"חדשות 13" החלו לפרסם הערב (שלישי) פרומואים לקראת פרסום של חומרים חדשים מפרשת עומר אצילי, דור מיכה והקטינות. הכתב אלמוג בוקר, שחשף את הפרשה, מדווח על ציטוטים חדשים והתכתבויות בין השחקנים שאז היו במכבי תל אביב וכיום משחקים במכבי חיפה ובהפועל באר שבע. "כך פעלו כדורגלנים מהבכירים בישראל", נאמר בפרומו, "במטרה לאתר נשים קטינות, כהגדרתם".

עוד נאמר בכתבה, שתשודר בשני חלקים בימים רביעי וחמישי: "בהתכתבות שנציג כאן, עומר אצילי ודור מיכה מתכתבים ביניהם על האפשרות להצטייד בחומרים אסורים למפגש עם הבנות, מנסים לצרף חבר נוסף, ומכנים את הבנות 'ילדות' ו'קטינות'".

בין השאר בפרומואים נראית התכתבות בין השניים, שבה נכתב "תשיג מעכשיו פס לשלישי, ערב של שמחות, רוצים להתרסק", והתשובה: "אבל זה מפחיד, הן ילדות. לא יודע אם אפשר איתן סמים ודברים כאלה", ועל כך התגובה: "אפשר הכל. ילדות עושות סמים בגובה של שנינו".

דור מיכה שחקן הפועל באר שבע עם עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הפרשה שממשיכה לרדוף אחריהם. מיכה ואצילי/ברני ארדוב

על פי הדיווח, יום לפני שפגשו את הנערות אצילי כתב למיכה: "בטוח, ראיתי אותן על אמת, יודע מה נקבל". מיכה: "נראה לי שתי מטורפות. נגיד להן ש*** אחת לשנייה... יעשו הכל. מקווה שאני לא טועה באבחנה שלי". אצילי: "בדרך. יש אבקה?". מיכה: "לא, אמרת שאתה לא רוצה". אצילי: "לבנות לא. תארגן". על פי החשד, הכוונה ב"אבקה" היא לסם מסוג קוקאין.

כזכור, התיק נגד שני השחקנים נסגר מחוסר אשמה, אך למרות זאת, מכבי תל אביב החליטה לשחררם. אחרי עונה בקפריסין, הם חזרו לליגת העל, למכבי חיפה ולהפועל באר שבע, ואצילי, שהוביל שנתיים ברציפות את מכבי חיפה לאליפות, אף זומן לנבחרת ישראל.

הפרשה התפוצצה לראשונה ביוני 2020, וכשלושה חודשים לאחר מכן הפרקליטות הודיעה על סגירת התיק. אצילי ומיכה טענו לחפותם, וציינו שהנערות שיקרו להן, טענו שהן מעל לגיל 16 ואף הראו להם תעודות זהות מזויפות. בהודעת הפרקליטות נכתב: "ההחלטה לסגור את התיק התקבלה לאחר בחינה מעמיקה של מכלול הראיות בתיק, לרבות סרטונים והתכתבויות, ולאחר ביצוע השלמות חקירה. הודעה על כך נמסרה גם לנפגעות העבירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully