וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות: התיק נגד עומר אצילי ודור מיכה נסגר מחוסר אשמה

הפרשה המסעירה של השנה הסתיימה אחרי שהפרקליטות הודיעה: "התיק ב'פרשת הכדורגלנים' בחשד לעבירות מין בקטינות נסגר. גם החשד להספקת אלכוהול לקטין נסגר". פרקליט השחקנים: "המצג הראייתי בתיק חד משמעי: אין בו דבר פלילי". החקירה על האיומים והשיימינג נגד הנערות נמשכת

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

הפרקליטות הודיעה היום (שני) כי סגרה את התיק נגד דור מיכה ועומר אצילי, שהואשמו בבעילת קטינות. "הודענו היום לבא כוחם של השחקנים, עו"ד עדי כרמלי, כי התיק נגדם בפרשה המכונה "פרשת הכדורגלנים" בחשד לעבירות מין בקטינות נסגר מחוסר אשמה". בנוסף, הודיעה הפרקליטות לעו"ד כרמלי כי החשד הנוסף כלפי השניים, הספקת אלכוהול לקטין, נסגר אף הוא.

"בשל התיקון לחוק הסדר הפלילי, לא נוכל לציין את עילת הסגירה", נמסר עוד בהודעה, "ההחלטה לסגור את התיק התקבלה לאחר בחינה מעמיקה של מכלול הראיות בתיק, לרבות סרטונים והתכתבויות, ולאחר ביצוע השלמות חקירה. הודעה על כך נמסרה היום גם לנפגעות העבירה. יצוין כי לאחר פרסום פרשה זו בכלי התקשורת, החלו איומים רבים ושיימינג ברשתות החברתיות כלפי הקטינות נפגעות העבירה. הפרקליטות רואה תופעה זו בחומרה והחקירה בנושא זה עודנה נמשכת".

עומר אצילי, דור מיכה. צילומים: ברני ארדוב, מערכת וואלה! NEWS
נושמים לרווחה. אצילי ומיכה/מערכת וואלה! NEWS, צילומים: ברני ארדוב

מיכה ואצילי היו חשודים בעבירות מין עם קטינות, באחת הפרשות המתוקשרות של השנה בספורט הישראלי, אבל היום (שני) התבשרו השניים שהתיק נגדם נסגר בפרקליטות. כזכור, אצילי ומיכה נחשדו שקיימו יחסי מין אסורים עם תלמידות תיכון. השניים נחקרו מספר פעמים על ידי חוקרי המשטרה. הם מצדם טענו לחפותם, וציינו שהנערות שיקרו להן, טענו שהן מעל לגיל 16 ואף הראו להם תעודות זהות מזויפות. בעקבות הפרשה אצילי ומיכה שוחררו ממכבי תל אביב, ועברו לשחק בליגה הקפריסאית.

עו"ד כרמלי אמר היום בתגובה להחלטה לסגור נגדם את התיק: "אנו מברכים על החלטת הפרקליטות , כפי שטענו כבר בתחילת הפרשה, המצג הראייתי בתיק הוא חד משמעי. בתיק הזה אין דבר פלילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully