וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי לדור מיכה על "האבקה": "לא עם הבנות, אין להן 18"

ב"חדשות 13" ממשיכים לפרסם טיזרים לקראת הכתבה של אלמוג בוקר שתשודר הערב במהדורה שתחל ב-20:00 על פרשת הכדורגלנים והקטינות, כולל הודעה של אצילי למיכה: "מפחד שהבנות פתאום יאכלו סיבוב, כיתה י"ב". שחקן שלישי מעורב בפרשה?

ההתכתבות בין דור מיכה לבין עומר אצילי/מתוך רשת 13

ב"חדשות 13" ממשיכים לפרסם טיזרים לקראת פרסום הכתבות החדשות על פרשת עומר אצילי, דור מיכה והקטינות. הכתב אלמוג בוקר, שחשף את הפרשה, ממשיך לחשוף עוד התכתבויות בין שני הכדורגלנים, שלכאורה מראה שהשניים ידעו שהנערות הן קטינות, מתחת לגיל 18, ובין השאר השתמשו בסמים (שמוגדרים בשם קוד "אבקה").

"מחר זה רק ארבעתנו", כותב מיכה לאצילי, "אלכוהול, ישיבה טובה, אני בעד להביא קצת אבקה - אבל תלוי אם בא לך". אצילי עונה לו: "אין לי בעיה, אבל לא עם הבנות, אין להן 18. אני מפחד פתאום יאכלו סיבוב, כיתה י"ב, עזוב אותך". מיכה ענה: "אז עזוב, נשאיר את האבקה ליום אחר. יהיה ערב טוב, אל תדאג".

שני השחקנים היו באותה תקופה במכבי תל אביב, וכיום משחקים במכבי חיפה ובהפועל באר שבע. "כך פעלו כדורגלנים מהבכירים בישראל", נאמר בפרומו, "במטרה לאתר נשים קטינות, כהגדרתם".

ההתכתבות בין דור מיכה לבין עומר אצילי/מתוך רשת 13

עוד נאמר בכתבה, שתשודר בשני חלקים בימים רביעי וחמישי: "בהתכתבות שנציג כאן, עומר אצילי ודור מיכה מתכתבים ביניהם על האפשרות להצטייד בחומרים אסורים למפגש עם הבנות, מנסים לצרף חבר נוסף, ומכנים את הבנות 'ילדות' ו'קטינות'".

בין השאר בפרומואים נראית התכתבות בין השניים, שבה נכתב "תשיג מעכשיו פס לשלישי, ערב של שמחות, רוצים להתרסק", והתשובה: "אבל זה מפחיד, הן ילדות. לא יודע אם אפשר איתן סמים ודברים כאלה", ועל כך התגובה: "אפשר הכל. ילדות עושות סמים בגובה של שנינו".

אתמול אלמוג בוקר התייחחס לפרשה ב"אולפן הלילה" של ערוץ הספורט, וטען שיש שחקן שלישי שמעורב בפרשה, שהוא שייך לסגל נבחרת ישראל. לדבריו, אותו שחקן אמר לשניים "שלח תמונה שלהן לראות אם זה שווה את זה".

כזכור, התיק נגד שני השחקנים נסגר מחוסר אשמה, כשעוד לפני כן מכבי תל אביב החליטה לשחררם. אחרי עונה בקפריסין, הם חזרו לליגת העל, למכבי חיפה ולהפועל באר שבע, ואצילי, שהוביל שנתיים ברציפות את מכבי חיפה לאליפות, אף זומן לנבחרת ישראל.

הפרשה התפוצצה לראשונה ביוני 2020, וכשלושה חודשים לאחר מכן הפרקליטות הודיעה על סגירת התיק. אצילי ומיכה טענו לחפותם, וציינו שהנערות שיקרו להן, טענו שהן מעל לגיל 16 ואף הראו להם תעודות זהות מזויפות. בהודעת הפרקליטות נכתב: "ההחלטה לסגור את התיק התקבלה לאחר בחינה מעמיקה של מכלול הראיות בתיק, לרבות סרטונים והתכתבויות, ולאחר ביצוע השלמות חקירה. הודעה על כך נמסרה גם לנפגעות העבירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully