וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ספרד על בראון: "לא אכנס לפוליטיקה. נתתי חוות דעת חיובית"

סקאריולו התייחס לראשונה לאזרוחו של רכז מכבי תל אביב, שעורר סערה: "יש לי רק דברים טובים לומר עליו. הוא עשה הקרבה משמעותית"

סוגיית אזרוחו של לורנזו בראון לא יורדת מהכותרות בספרד בימים האחרונים, והיום (שבת) הגיע תורו של מאמן הנבחרת סרג'יו סקאריולו להגיב בנושא הרכז של מכבי תל אביב, שקיבל דרכון כדי שיוכל לשחק ביורובאסקט הקרוב.

בריאיון ל"אס", סקאריולו נשאל מה היה חלקו בהליך האזרוח של בראון, והשיב: "זה פשוט מאוד. לפני כמה חודשים האיגוד הודיע לי בראון הביע רצון לוותר על האזרחות האמריקנית לטובת הספרדית. בחיים לא דמיינתי ששחקן מארצות הברית, שהתבסס ביורוליג, ישקול רעיון שכזה. בכנות, זאת הייתה הפתעה ענקית. שאלו אותו אם אני מכיר אותו ואמרתי שכן, כי אימנתי אותו. אני לא נכנס לפוליטיקה. אני מאמן כדורסל, ביקשו ממני חוות דעת ועניתי שמבחינת יכולות ואופי - יש לי רק דברים טובים לומר עליו".

סרג'יו סקאריולו מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
לא מתעסק בפוליטיקה. סקאריולו/רויטרס

כידוע, בימים האחרונים גורמים שונים בכדורסל הספרדי, ביניהם ארגון השחקנים וקפטן הנבחרת רודי פרננדס, הביעו זעם על כך ששחקן זר ללא זיקה למדינה עשוי לגזול מכדורסלן מקומי את המקום בסגל לאליפות אירופה.

מנגד, נשיא האיגוד חורחה גרבאחוסה הסביר מדוע אסור היה לוותר על בראון. סקאריולו נמנע מלקחת צד במחלוקת: "אני חוזר ואומר שאני מאמן. כשהודיעו לי שהשחקן העמיד עצמו לרשותנו תוך הקרבה משמעותית, בדמות ויתור על האזרחות האמריקנית כדי להיות ספרדי, ביקשו ממני חוות דעת ונתתי אותה. זה הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully