וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי פרננדס נגד האזרוח של לורנזו בראון: "אין לו שום קשר לספרד"

הסערה סביב הרכז החדש של מכבי תל אביב הגיעה לנקודת רתיחה בעקבות האמירות המפתיעות של קפטן הנבחרת: "יש הבדל בינו לבין איבקה"

דני אבדיה מתאמן על הקליעה עם המאמן האישי דרו האנלן/מתוך אינסטגרם

הסערה בכדורסל הספרדי סביב אזרוחו של לורנזו בראון הגיעה הערב (שישי) לנקודת רתיחה, אחרי שקפטן הנבחרת רודי פרננדס התנגד בפומבי למהלך. כזכור, בראון, הרכז החדש של מכבי תל אביב, קיבל אזרחות ספרדית בהליך מקוצר אף שהזיקה שלו למדינה קלושה לכל היותר, והוא מעולם לא שיחק בה.

האזרוח הגיע על רקע המחסור של מאמן הנבחרת סרג'יו סקאריולו ברכזים לקראת היורובאסקט הקרוב. ריקי רוביו וסרחיו רודריגס הפצועים לא יוכלו להשתתף באליפות, ואת הוואקום אמור למלא רכז מכבי תל אביב - אבל התגובה הציבורית לאזרחות הבזק שקיבל עלולה לשנות את התוכניות.

"משהו פה לא מרגיש לי נכון, ואמרתי את זה גם לנשיא האיגוד (חורחה גרבאחוסה). בתור קפטן, הייתי חייב להביע את דעתי", אמר הערב פרננדס, שאמור לשתף פעולה עם בראון בעוד זמן קצר. "לצערי, התבשרתי מכלי התקשורת על כך שאזרחנו שחקן שאין לו שום קשר למדינה. נתתי לגרבאחוסה את הדוגמאות של ניקולה מירוטיץ' וסרג' איבקה, המתאזרחים הקודמים בנבחרת. הם אמנם שחקנים זרים, אבל הם גדלו באקדמיות ספרדיות מגיל צעיר מאוד ולכן היה לכן חיבור מיוחד למדינה. כאן זה לא המקרה".

לורנזו בראון, מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
ההופעה ביורובאסקט לא תצא לפועל בסוף? לורנזו בראון/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

בתקשורת הספרדית דווח שגם ריאל מדריד בכדורגל זעמה על ההחלטה להעניק לבראון אזרחות בהליך מהיר. ויניסיוס, שמשחק בקבוצה מ-2018 נמצא בהליך לקבלת אזרחות ספרדית, שבניגוד לבראון מתעכב ונתקל במכשולים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully