וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קומבינה" עם ראש הממשלה? אזרוח בראון ממשיך להסעיר את ספרד

נשיא האיגוד טען שרכז מכבי תל אביב "לא סוגר לאף אחד" את הדלת לנבחרת, אך ריאל מדריד בתחושת קיפוח עזה ותוהה: איך ויניסיוס, לעומתו, מחכה לדרכון מאז 2020?

הביצועים של ג'רל מרטין, שחקן הפנים החדש של מכבי תל אביב/מתוך יוטיוב

סערת אזרוחו של לורנזו בראון בספרד, שתאפשר לרכז החדש של מכבי תל אביב לייצג את הנבחרת המקומית ביורובאסקט הקרוב, ממשיכה לעורר מחלוקת בספורט הספרדי. לאחר שאיגוד השחקנים ביקר את ההחלטה להעניק לאמריקאי מקום בסגל על חשבון כישרונות מקומיים, נשיא איגוד הכדורסל הספרדי, שחקן העבר המפורסם חורחה גרבאחוסה, סיפק את תגובתו ברדיו "COPE".

את גרבאחוסה עימתו מגישי התכנית עם נשיא איגוד השחקנים אלפונסו רייס, והוא הצדיק את המהלך כשהסביר: "זו החלטה שתסייע לכדורסל הספרדי להישאר תחרותי, ונובעת מסיבה אחת עיקרית - בראון ויתר על הדרכון האמריקאי שלו כדי לשחק בספרד. הוא השאיר המון דברים מאחוריו וצריך להעריך אותו על כך".

מי שזכה עם הנבחרת הלאומית באליפות העולם ב-2006, לא מאמין שהבחירה בבראון באה על חשבון הצעירים הספרדים: "בחמש השנים האחרונות שחקנים רבים ערכו הופעות בכורה בנבחרת, אפשר להתעייף מרוב שחקנים. האיגוד לא חשוד באי מתן הזדמנויות לצעירים. האזרוח של בראון לא סוגר את הדלת בפני אף אחד. שחקן שמוותר על דרכון אמריקאי מחויב אף יותר מאחרים. אם יש לך שחקן שכל כך להוט לשחק, זו תהיה טעות לוותר עליו".

חורחה גרבאחוסה, נשיא איגוד הכדורסל הספרדי. Borja B. Hojas, GettyImages
התעקש על החלטתו. גרבאחוסה/GettyImages, Borja B. Hojas

בינתיים, בריאל מדריד כועסים, ולא כי בראון יקבל דרכון וישחק בנבחרת, אלא בגלל שוויניסיוס ג'וניור, לעומתו, עדיין לא קיבל את האזרחות שלו למרות שהחל בתהליך עוד ב-2020 וזכאי לכך על פי החוק. קבוצת הכדורגל של הבלאנקוס בונה על זה שהברזילאי יוכל להירשם כשחקן מקומי ויפנה מקום לזר נוסף, וגורמים במועדון מרגישים כי אזרוחו המהיר של בראון נובע מאהבתו של ראש הממשלה פדרו סאנצ'ס לכדורסל, ורואים בטיפול היעיל טובה אישית שלו גרבאחוסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully