וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישפיע על ההכנה לעונה: לורנזו בראון ישחק בנבחרת ספרד ביורובאסקט

הרכז החדש של מכבי תל אביב יחמיץ את תקופה ההכנה של הצהובים לעונה בעקבות בחירתו למתאזרח של לה רוחה באליפות אירופה בספטמבר

עודד קטש מוצג כמאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: אביעד בלילי

מכבי תל אביב התרגלה לכך בשנים האחרונות כי בשל מחויבותם לנבחרת ישראל, כמה משחקניה נעדרים מההכנות לעונה ולעתים גם תוך כדי העונה עצמה, כפי שקרה מאז החלה שיטת החלונות של פיב"א. עם זאת, השנה הצהובים ייאלצו להסתדר בתקופת הכנה ללא אחד הזרים המשמעותיים שלהם - לורנזו בראון - שישמש כמתאזרח של נבחרת ספרד באליפות אירופה שתיערך בחודש ספטמבר.

לאחר שלה רוחה הבינה כי תאלץ להסתדר ביורובאסקט הקרוב ללא ריקי רוביו הפצוע וללא סרחיו רודריגס שפרש מהנבחרת, היא החליטה לצרף מתאזרח לעמדה כאשר בראון, ששיחק בשלוש העונות האחרונות ביורוליג ולפני כן ב-NBA, הוא זה שנבחר.

לורנזו בראון, פנרבחצ'ה. Pedro Salado/Quality Sport Images, GettyImages
בקרוב באליפות אירופה. לורנזו בראון/GettyImages, Pedro Salado/Quality Sport Images

בספרד דווח כי אחת הסיבות המרכזיות לכך שהרכז בן ה-32 נבחר היא שמאמן הנבחרת, סרג'יו סקאריולו, שיתף איתו פעולה כשהיה עוזר המאמן בעונה הזכייה ההיסטורית של טורונטו ראפטורס באליפות ה-NBA ב-2018/19. בראון הינו המתאזרח הראשון בנבחרת ספרד מאז המשחקים האולימפיים ב-2016, אז היה זה ניקולה מירוטיץ'.

כידוע, נבחרת ספרד היא אחת המעוטרות ביותר באירופה ונחשבת באופן קבוע למועמדת לזכייה. ספרד הינה אלופת העולם המכהנת לאחר שזכתה בגביע ב-2019 בפעם השנייה בתולדותיה. במשחקים האולימפיים, אליפויות העולם ואליפויות אירופה יש לספרד בסך הכל 19 מדליות, חמש מהן מזהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully