וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת הזוג של הבעלים של גולדן סטייט: "קנדריק פרקינס, דחוף את זה לת--"

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 15:13

שחקני הווריירס "השיכורים" לא הפסיקו להקניט את הפרשנים אחרי האליפות, אבל בת הזוג של ג'ו לייקוב סיפקה את התגובה התמוהה ביותר

שחקני גולדן סטייט חוגגים בחדר ההלבשה/מתוך אינסטגרם

שחקני גולדן סטייט חגגו את הזכייה באליפות בשתייה לשוכרה, ולא מתביישים להודות בזה. סטיב קר, מאמן הקבוצה, הודה בעצמו בפני העיתונאים עם הנחיתה אתמול (שבת) בסן פרנסיסקו ש"אני לא אשקר, אני בהנגאובר עכשיו, היה לנו לילה מדהים, מיוחד מאוד, חגגנו עם המשפחות וכולם, והיה כיף מאוד". קר אף הוסיף ש"הטיסה נראתה לנו ארוכה מאוד, הרגשנו כאילו אנחנו חוזרים מאירופה".

כזכור, גולדן סטייט זכתה בסוף השבוע באליפות רביעית בשמונה העונות האחרונות אחרי שהשלימה ניצחון 2:4 על בוסטון בסדרת הגמר, אחרי תקופה ארוכה שבה רבים השמיצו את המועדון ואת כוכביו וטענו שלסטפן קרי וחבריו יהיה קשה לשחזר את ימי ההצלחה.

קר מודה בהנגאובר

שיכורים במטוס הביתה

אבל החגיגות לא באמת הפסיקו מאז הזכייה בלילה שבין חמישי לשישי, ואוטו פורטר ג'וניור למשל סיפר הלילה בריאיון: "הייתי מיובש אתמול כל היום, באמת. אבל אני מוכן לעבור את זה שוב, באמת".

אבל כעת מתברר שבמהלך החגיגות מי שסיפקה את תגובת השיכורים התמוהה ביותר הייתה ניקול קורן, בת הזוג של הבעלים של הווריירס ג'ו לייקוב, שהמשיכה את המגמה של שחקני גולדן סטייט להיכנס בפרשנים ולנצל את הזכייה באליפות לנקמה בכל המבקרים שפקפקו בהם.

כידוע, אחד מהם היה קנדריק פרקינס, פרשן ESPN ושחקן בוסטון בעברו, שלא ממש אוהב את הווריירס ועקץ אותם כל העונה. קורן נראתה על הפרקט אחרי הזכייה, ואמרה בבוטות: "אני רק אומרת, קנדריק פרקינס, אתה יכול לקחת את זה ולדחוף את זה לתחת... כי לי יש תואר מהרווארד, מאדה פאקר". המשפט התמוה על הרווארד מכוון ככל הנראה לפעם שבה פרקינס לבש את בגדי האוניברסיטה כששידר ממנה בזמן שהווריירס התאמנו במקום, אבל ספק אם זה יכול להסביר את ההתפרצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully