וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסה: "מעריך את ההצעה ממכבי ת"א, אבל המטרה שלי להתקדם"

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 1:02

מגן נבחרת ישראל הודה: "מכבי תל אביב יודעת כמה אני אוהב ומכבד אותה, אבל בקרוב תדעו על עתידי ותהיו שמחים בשבילי". גם דור פרץ מסרב כרגע להתחייב לצהובים

מנור סולומון שחקן נבחרת ישראל מנתח את ה-2:2 באיסלנד/ההתאחדות לכדורגל

מכבי תל אביב הודיעה ביומיים האחרונים על חזרתו של המאמן ולאדן איביץ' ועל החתמתו של הקשר ההולנדי יוריס ואן אובריים, אבל במקביל הצהובים מנסים להחזיר עוד אקסים למועדון - ביניהם כמובן ערן זהבי, אבל גם את אלי דסה, דור פרץ ויונתן כהן. בזמן שיונתן כהן הבהיר שימשיך באיטליה וזהבי טרם הודיע על החלטתו הסופית (על אף נטייתו לחזור לישראל), אלי דסה הבהיר אתמול (שני) אחרי המשחק של נבחרת ישראל שאין בכוונתו לקבל את ההצעה שקיבל מהצהובים, בעוד פרץ מסרב להתחייב ויקבל החלטה בהמשך.

אלי דסה שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
נישאר ידידים. דסה/אודי ציטיאט
דור פרץ שחקן נבחרת ישראל מול איסלנד. אודי ציטיאט
"אנקה את הראש, ורק אחרי זה אקבל החלטות". פרץ/אודי ציטיאט

דסה נשאל אחרי המשחק על עתידו, והבהיר שהמטרה שלו היא להמשיך באירופה: "מה הלאה? לא רלוונטי כרגע. לא רק היציאה לחו"ל מביאה את השיפור, צריך להיות מקצוען. בקרוב מאוד תדעו את עתידי ואני משער שתהיו שמחים בשבילי. החלטתי לצאת לחו"ל כדי שיגידו לי שהשתפרתי והפכתי לשחקן טוב יותר. אני שמח שזה מה שקרה, מכבי תל אביב יודעת כמה אני אוהב אותה ומכבד אותה, אבל שני הצדדים יודעים שהמטרה שלי היא להמשיך להתקדם. אני מעריך את ההצעה שלהם ובטוח שנישאר בקשרים טובים".

דור פרץ נשאל האם הוא שוקל לחזור למכבי תל אביב, וסירב לתת תשובה ברורה: "הייתה לי באיטליה עונה מאתגרת, עונה מעניינת, אבל עכשיו אני יוצא לחופשה, אנקה את הראש, ורק אחרי זה אקבל החלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully