וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי נוטה לחזור למכבי תל אביב

13.6.2022 / 7:20

אחרי ההודעה הרשמית על חזרתו של ולדאן איביץ', אוהדי מכבי ת"א צפויים לבשורה נוספת בקרוב כשמספר 7 צפוי לחתום בקבוצה. במועדון יצטרכו להחליט אם גם סטיפה פריצה ישאר. לחץ על אמאדור לקבל את הצעת הקבוצה

עשרת השערים היפים של ערן זהבי במדי פ.ס.וו איינדהובן/ספורט

ערן זהבי על סף החלטה לשוב למכבי תל אביב. אחרי ההודעה הרשמית אמש (ראשון) כי ולאדן איביץ' חוזר לקדנציה נוספת בקרית שלום, העיניים מופנות במועדון לעבר הכוכב על הדשא וזהבי עומד להודיע בקרוב כי בחר במכבי תל אביב. זהבי שב לארץ מדובאי וכבר החל לעבוד בבית הנבחרות בשפיים על כר הדשא. הוא בועט בכדור ומבצע כמעט את כל הפעולות, כך שנראה שהוא התאושש לגמרי מהניתוח שעבר בברכו לפני כשלושה שבועות.

אחרי שמכבי תל אביב הודיעה על איביץ' הגיע התור של זהבי, אבל עדיין לא ברור העיתוי שייבחר מכיוון שזהבי צריך לעבור בדיקה לפני החתימה כדי לעמוד בהליך שצריך לבצע לפני חתימה על חוזה. הסיבה העיקרית בגללה זהבי צפוי לבחור במכבי תל אביב היא הקהל העצום שפונה אליו מדי יום ומבקש ממנו לחזור לקבוצה. האהבה העזה והציפייה לשובו משחקות תפקיד מרכזי בהחלטה של השחקן לשוב לארץ.

ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
קרטוב לשיתוף פעולה עם איביץ'. זהבי/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

ההחלטה שמכבי תל אביב תצטרך לקבל ברגע שזהבי יחתום היא האם להשאיר את סטיפה פריצה בקבוצה. זו תהיה החלטה דרמטית שכן פריצה הוא אחד החלוצים הטובים בליגת העל. מצד שני הוא תופס מקום של זר ואם יש לקבוצה גם את זהבי וגם את ג'ורג'ה יובאנוביץ', ספק אם יהיה מקום לעוד חלוץ בקליבר כה גבוה.

בחזרה לאיביץ', בסוף השבוע הקרוב ינחת כאן הסרבי מסלוניקי כשהפעם הוא מגיע ללא משפחתו. כפי שצוטט כאן המאמן בעבר, משפחתו של איביץ' חששה לשוב לארץ אחרי שנחשפה לאירועים האלימים שהיו בארץ במבצע שומר החומות לפני שנה. איביץ' החליט אז לא להיענות לבקשת מכבי תל אביב ולא לשוב לארץ אחרי פיטורי פטריק ואן לוון. כעת חוזר המאמן עם צוות שחלקו כבר עבד כאן, מילוש וסלינוביץ' וחריסטוס קלפקיס וחלקו נוחת כאן לראשונה, סינישה גוגיץ' ופבלוס גוציס.

לצד זהבי, מכבי תל אביב שואפת לסיים גם בהקדם עם בלם זר. בקבוצה לוחצים על ז'איר אמאדור לחזור, אבל מחכים לתשובות מעוד בלמים שקיבלו הצעות. גם שחקן כנף זר מבוקש וגם במישור הזה קיימת המתנה להתפתחויות.

הצהובים יתכנסו לתחילת האימונים ב-20 ביוני וייצאו למחנה אימונים שבוע לאחר מכן, מה-27 ביוני ועד ה-6 ביולי. במהלך המחנה תערוך הקבוצה שלושה משחקי אימון, כאשר שתיים מבין היריבות כבר נקבעו - ב-29 ביוני נגד אלמניה אאכן מהליגה הרביעית בגרמניה וב-2 ביולי מול ווסטרלו שעלתה לליגה הבכירה בבלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully