וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חזר: ולאדן איביץ' מונה למאמן מכבי תל אביב בחוזה לשנתיים

12.6.2022 / 20:33

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הצהובים הודיעו על חזרת המאמן שינסה להשיב את תואר האליפות. סינישה גוגיץ' יצטרף כאחד מעוזריו: "מצפה לאתגר ומרוכז בעבודה הקשה הדרושה להשגת המטרות שלנו", אמר הסרבי. גולדהאר בירך: "מצפה לעבוד איתו שוב"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

המהפכה של מכבי תל אביב החלה: כפי שפורסם בוואלה! ספורט זה תקופה ארוכה, הצהובים הודיעו היום (ראשון) על חזרתו של ולאדן איביץ' לקבוצה אחרי שנתיים. איביץ' בן ה-45 חתם על חוזה לשנתיים הבאות ויחליף את בן ארצו מלאדן קרסטאיץ', כאשר מטרתו הראשית תהיה להשיב לקבוצה את צלחת האליפות אחרי שנתיים בשליטה של מכבי חיפה.

איביץ', שזכה עם מכבי תל אביב באליפויות בשנתיים שלו במועדון - בעונת 2018/19 בפער של 31 נקודות מהמקום השני וכן בגביע הטוטו ובעונת 2019/20 זכה בצלחת השנייה שלו - יפגוש בקרית שלום לא מעט פנים מוכרות, ומלבד המטרות הברורות בזירה המקומית, ינסה לעשות את מה שלא עשה בקדנציה הקודמת שלו בישראל: להצליח בזירה האירופית. כזכור, מכבי תל אביב של איביץ' הודחה פעמיים במפתיע במוקדמות.

מאמן מכבי תל אביב בכדורגל ולאדן איביץ'. דני מרון
התמונות ישוחזרו? איביץ' עם צלחת האליפות ב-2020/דני מרון

הבעלים, מיץ' גולדהאר, אמר לאתר הרשמי: "אני מצפה לעבוד שוב בצמוד עם ולאדן. אני בטוח כי הוא וצוותו יביאו את הפוקוס ומוסר העבודה הדרושים להצלחה". איביץ' הוסיף בקצרה: "אני מצפה לאתגר ומרוכז בעבודה הקשה הדרושה להשגת המטרות שלנו".

איביץ' מגיע לישראל אחרי יותר משנה וחצי ללא עבודה. בדצמבר 2020 הוא פוטר מווטפורד אחרי קצת יותר מארבעה חודשים בתפקיד. צוות האימון שלו יכלול גם גם מילוש וסלינוביץ' וחריסטוס קלפקיס שהיו חלק מצוות האימון בקדנציה הקודמת, אלא שאליהם יצטרפו שני אנשי צוות חדשים: סינישה גוגיץ' כעוזר מאמן שני ומאמן הכושר פבלוס גוציס. גוגיץ', כזכור, הבקיע צמד נגד נבחרת ישראל בניצחון הקפריסאי 0:2, משחק שפגע קשות בסיכויי הנבחרת להעפיל למונדיאל ב-1998.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully