וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוריס ואן אובריים חתם במכבי תל אביב לשלוש שנים

13.6.2022 / 19:10

חיזוק ראשון בקדנציה השנייה של ולדימיר איביץ': הקשר ההולנדי בן ה-28, שאמו ישראלית, הצטרף לצהובים מאוטרכט, במדיה כבש שער ליגה אחד ובישל שניים בעונה החולפת: "שמח להגיע למועדון הגדול בישראל". שכרו יעמוד על 375,000 יורו לעונה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 13.6/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה הערב (שני) על החתמתו של הקשר ההולנדי יוריס ואן אובריים, שהצטרף לצהובים בחוזה לשלוש שנים וירוויח 375,000 יורו נטו לעונה, לא כולל בונוסים. "אני שמח להגיע לתל אביב ולהצטרף למכבי - המועדון הגדול בישראל. השאיפות שלי במכבי הן לזכות בכמה שיותר תארים שכולנו נוכל לזכות. אני מחכה כבר לשחק מול הקהל של מכבי באצטדיון בלומפילד", מסר ואן אובריים לאתר הרשמי של המועדון.

ואן אובריים, שנולד לאם ישראלית ולכן לא ייחשב כזר בקבוצה של ולאדן איביץ', התפתח כשחקן במחלקת הנוער של אלקמאר וערך 32 הופעות בנבחרות הנערים, הנוער ועד 21 של הולנד. ב-2018 הוא נרכש על ידי אוטרכט, ובמדיה ערך 116 הופעות בכל המסגרות, כאשר בעונה החולפת שיחק ב-23 משחקי ליגה וכבש שער אחד, בנוסף לשני בישולים שרשם.

החיזוק הטרי של מכבי תל אביב, שמשחק בעיקר כקשר מרכזי אך יכול גם לשחק בעמדה התקפית או אחורית יותר באמצע המגרש, הגיע לקבוצה ללא תמורה כיוון שחוזהו באוטרכט הסתיים בתום העונה החולפת.

שחקן אוטרכט, יוריס ואן אובריים. ANP, GettyImages
ישחק כישראלי במדים הצהובים. ואן אובריים באוטרכט/GettyImages, ANP

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, ברק יצחקי, התייחס להחתמה: "יוריס הוא שחקן מגוון שיכול לשחק במספר תפקידים בקישור. הוא צבר ניסיון רב בליגה ההולנדית הבכירה, וניסיון בינלאומי במפעלים האירופיים ובנבחרות הצעירות של הולנד. ואן אובריים היה בורג חשוב בקבוצות בהן שיחק ואנו בטוחים כי יתרום למכבי רבות בדרך להשגת המטרות של כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully