וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפארסה בשדה התעופה: נבחרת ישראל נחתה באלבניה

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 23:00

טיסת הנבחרת לטיראנה התעכבה במשך כשלוש שעות בעקבות בעיה בארגון הציוד במטוס ועודף משקל, אך בסופו של דבר נמצא פתרון: שלושה אנשי צוות יצטרפו לנבחרת בחמישי עם מטוס שתעמיד חברת התעופה היוונית

נבחרת ישראל עם הנחיתה באלבניה/ההתאחדות לכדורגל

אירוע מביך לנבחרת ישראל בשדה התעופה הערב (רביעי), כאשר הטיסה לאלבניה התעכבה במשך יותר משלוש שעות בשל עודף משקל ובעיה בסידור הציוד במטוס. השחקנים ירדו מהמטוס לאחר שכבר ישבו בכיסאות לפני ההמראה, והספיקו להעביר עוד זמן בדיוטי פרי עד שנמצא הפתרון.

השחקנים היו כעוסים מאוד בעקבות המקרה ואחד מהם אמר: "מה שקרה כאן לא מקצועי בכלל. איך לא בודקים דברים כאלה? איך חוכרים מטוס בלי לדעת את כל הפרטים?".

גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל סיפר: "כבר ישבנו במטוס והכול היה מוכן להמראה, אבל הם לא הצליחו לארגן את הציוד נכון בהתאם למה שהתחייבו. העברנו לחברת התעופה היוונית את כל רשימת הציוד עם שרטוטים ברורים על פי בקשתם, ומשום מה הם לא מצליחים להעמיס את המטוס. אז כולנו ירדנו חזרה לדיוטי פרי וכרגע מנסים לפתור את התקלה. כולנו סבלניים ומקווים שבקרוב נמריא".

האופטימיות הייתה במקום וזמן קצר לאחר מכן אכן נמצא הסידור שבזכותו התאפשרה הטיסה עוד הערב: שלושה אנשי צוות יצטרפו לנבחרת מחר עם מטוס שתעמיד לרשותם חברת התעופה היוונית.

הנבחרת נחתה באלבניה ב-22:30 ומחר תקיים אימון ומסיבת עיתונאים לקראת המשחק ביום שישי, שיהיה השני של ישראל במסגרת ליגת האומות, אחרי התיקו מול איסלנד בחיפה בשבוע שעבר.

אלי דסה שחקן נבחרת ישראל יורד מהמטוס. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
אלי דסה/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
שון וייסמן שחקן נבחרת ישראל יורד מהמטוס. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
שון וייסמן/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

הבוקר (רביעי) קיימה הנבחרת אימון קל בבית הנבחרות בשפיים, בסיומו אכלו השחקנים ויצאו לשדה התעופה. בנבחרת מעודדים מההחלמה של מיגל ויטור מהווירוס שפקד אותו. הבלם כבר מתאמן כרגיל ואמור לפתוח בהרכב של אלון חזן לצד שון גולדברג.

באימון שנערך אמש התלבט חזן בין דורון ליידנר לבין סאן מנחם בעמדת המגן השמאלי והוא יחליט מי מהם יפתח רק בתום האימון המסכם מחר באיצטדיון בטיראנה.

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל בחימום עם מוחמד אבו פאני. מאור אלקסלסי
לא מתכוון לתת פרס. דאבור/מאור אלקסלסי

סביב מונס דאבור העניינים נרגעו והוא יוצא עם הנבחרת לשני משחקי החוץ כפי שהיה צפוי. דאבור משדר לסובבים אותו חוזק והם מספרים כי הוא לא מתכוון לתת פרס לאלה שרוצים לראות אותו מחוץ לנבחרת.

למרות שהייתה לאופיר מרציאנו הופעה לא טובה מול איסלנד, אלון חזן מתכוון להמשיך עם השוער הראשון בשער הנבחרת גם בטיראנה מחרתיים מתוך אמונה שמרציאנו יידע לשכוח מהמשחק בחיפה ולתת הופעה טובה מול אלבניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully