וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרץ: "מבאס אותי שלא זכיתי בתואר קבוצתי, מצפה ליותר"

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 9:06

שוערה של מכבי תל אביב חגג עלייה לפלייאוף מוקדמות היורו עם הנבחרת הצעירה: "שנה אישית מוצלחת, אך מצפה קבוצתית ליותר". על ה"מריבה": "לא משנה לי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.6/ספורט1

בעוד שארבעה שחקנים מהנבחרת הצעירה נמצאים ביחד עם הנבחרת הבוגרת ונעדרו משני המשחקים האחרונים של קמפיין מוקדמות יורו 2023, דניאל פרץ, שוערה של מכבי תל אביב שנחשב "לשחקן המריבה" בין מי שהיה אמור להיות מאמן נבחרת ישראל הזמני מרקו בלבול לבין המנהל המקצועי יוסי בניון, דווקא נשאר כל העת עם הנבחרת הצעירה. כעת, לאחר ההעפלה לשלב הפלייאוף של מוקדמות היורו, התפנה פרץ לדבר על הדברים וגם על עונת הבכורה שלו כשוער הראשון של מכבי תל אביב.

"הישג השיא שלי? אפשר להגיד שכמעט, כי זה עוד לא הישג, ההישג יהיה להעפיל ליורו", אמר השוער, "כל הגרלה תהיה קשה ונראה עוד שבועיים את מי נקבל. אנחנו נגיע מוכנים למשחקים האלה".

דניאל פרץ שוער נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
הרבה ציפיות. פרץ/אודי ציטיאט

על המשחק מול סן מרינו והאוזן קשבת למשחק בין גרמניה לפולין אמר: "באנו מראש בידיעה שאנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו, כי אחרת לא משנה מה יהיה במשחק אחר. כשהייתה הפסקה קצרה לטפל בשחקן כבר שאלתי כמה בגרמניה אך עד אז לא ידעתי בכלל מה קורה שם. צריך להגיד מילה טובה לגרמנים שבאו וניצחו משחק חוץ קשה למרות שכבר הבטיחו את העלייה עוד לפני".

על הסיכויים בפלייאוף, כשזהות היריבות האפשריות תתגלה בהמשך, אמר: "אנחנו מאמינים בעצמנו, אנחנו מוכשרים ויש עוד הרבה זמן עד למשחקים כדי לעבוד ולהשתפר. זה לגיטימי שכשמגיע מאמן חדש תוך זמן קצר אז היכולת היא לא אותו דבר, אבל יש לנו עכשיו מספיק זמן להתחבר ולהשתפר".

על עניין המריבה סביבו: "השגנו את המטרה בנבחרת הצעירה וזה היה חשוב. אני שחקן של נבחרת ישראל ולא משנה לי איזו, איפה שיגידו לי אני אגיע. זה כבוד אדיר לשחק גם בצעירה ובטח בבוגרת".

על השנה שלו במכבי תל אביב אמר: "זו שנה אישית מוצלחת שלי אבל קבוצתית פחות כי לא לקחנו אף תואר ואני מצפה לקחת תארים עם מכבי. מבאס אותי מאוד שלא זכיתי בתואר קבוצתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully