וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות עצמם: נבחרת ישראל הצעירה עלתה לפלייאוף היורו עד גיל 21

לוזון וחניכיו השכיחו את ההפסד המביך ללטביה כשהכניעו 0:2 את סן מרינו משערים של אמיר ברקוביץ' (1) וסוף פודגוראנו (14), במקביל קיבלו את מבוקשם כאשר פולין מעדה מול גרמניה וסיימו במקום השני ועם הכרטיס לשלב הבא, אולי בדרך לאליפות אירופה שלישית וראשונה זה עשור

בשבוע שעבר נבחרת ישראל הצעירה עוד הייתה תלויה בעצמה בכל הנוגע להבטחת המקום השני בשלב הבתים של קמפיין מוקדמות יורו 2023 עד גיל 21, אבל ההפסד המאכזב 1:0 ללטביה במחזור לפני האחרון, בבכורה המחודשת של המאמן גיא לוזון, הוביל לכך שישראל הייתה זקוקה למעידה של פולין במשחק בית נגד גרמניה - נבחרת שאותה היא ניצחה 0:4 במפגש הקודם ביניהן.

לשמחת גיא לוזון ושחקניו הצעירים, שעשו את המוטל עליהם כשניצחו הערב (שלישי) 0:2 את סן מרינו באצטדיון בפתח תקוה לעיני כאלף צופים, גרמניה ניצחה 1:2 בפולין וסידרה לישראל את המקום השני בבית ואת הכרטיס לפלייאוף העלייה ליורו. ישראל כעת רחוקה שני משחקים מהגשמת החלום ויריבתה בקרב על אליפות אירופה בקיץ 2023 תתברר בהגרלה שתיערך בעוד שבועיים (21 ביוני, 13:30), כאשר עד כה הבטיחו את מקומן בפלייאוף רק ישראל וסלובקיה.

* נבחרת הנוער של ישראל, שהעפילה לאליפות אירופה שתצא לדרך בהמשך החודש, התבשרה היום כי יחד עם אנגליה ואוסטריה תהיה איתה בבית גם נבחרת סרביה.

נבחרת ישראל הצעירה חוגגת עלייה לפלייאוף היורו. קובי אליהו
קיבלו את מבוקשם מנבחרת גרמניה שניצחה בפולין ועלו לפלייאוף. שחקני הצעירה/קובי אליהו

גיא לוזון עלה בהרכב התקפי במטרה לגמור סיפור מול סן מרינו במהרה, כך שב-11 עלו יחד אמיר ברקוביץ', מוחמד כנעאן, אוסקר גלוך, אושר דוידה וסוף פודגוראנו, ואכן תוך 14 דקות הובילה ישראל ביתרון של שני שערים - אמיר ברקוביץ' כבש שער בכורה בהופעת הבכורה בחלוף 55 שניות משריקת הפתיחה, מיד לאחר מכן פודגוראנו הבקיע לראשונה במדי הנבחרת הצעירה והתוצאה לא השתנתה עד הסיום, וכמובן שהספיקה כדי לסיים במקום השני ולהעפיל לפלייאוף לאור הניצחון הגרמני 1:2 בפולין - משחק בו גם חלוקת נקודות הייתה מספיקה לאור תוצאות המפגשים בין ישראל לפולין (ניצחון ותיקו).

הנבחרת הצעירה תקווה להעפיל לאליפות אירופה בפעם השלישית אי פעם, כעשור אחרי אליפות אירופה האחרונה אליה העפלנו ושכידוע התקיימה בישראל - וגם אז בראש הנבחרת הצעירה עמד גיא לוזון.

הרכב הנבחרת הצעירה נגד סן מרינו: דניאל פרץ, איתי בן שבת, זיו מורגן, גיל כהן, זוהר זסנו, אמיר ברקוביץ' (עוז בילו, 66), מוחמד כנעאן (מאור לוי, 83), עידו שחר (נדב נידם, 46), אוסקר גלוך (אביאל זרגרי, 66), אושר דוידה (סתיו נחמני, 57), סוף פודגוראנו.

אמיר ברקוביץ' חוגג שער בכורה במדי נבחרת ישראל הצעירה. קובי אליהו
בכורה חלומית לאמיר ברקוביץ' בנבחרת הצעירה/קובי אליהו

מהלך משחק

דקה 1, 0:1 לישראל: איזו פתיחה אדירה. אמיר ברקוביץ', בהופעת הבכורה שלו בנבחרת הצעירה, פרץ לרחבה מצד שמאל ושחרר כדור נהדר לפינה הרחוקה ופנימה.

דקה 7: אוסקר גלוך במסירת עומק הציב את אושר דוידה באחד על אחד, אבל האחרון בעט ליד קורת השער ורשם החמצה גדולה.

שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל. קובי אליהו
פודגרואנו הוסיף שער בכורה בנבחרת הצעירה/קובי אליהו

דקה 14, 0:2 לישראל: סוף פודגוראנו נותר חופשי ברחבה ובבעיטת יעף מהאוויר הכפיל את יתרונה של ישראל. שער ראשון של החלוץ בנבחרת הצעירה.

דקה 18: ברקוביץ' לא היה רחוק משערו השני במשחק כשבעט כמעט מאותו מיקום בו כבש, אבל הפעם נעצר אצל השוער.

דקה 25, 0:1 לגרמניה בפולין: במשחק המקביל שנערך בבית, המנשאפט הצעירים עלו ליתרון בלודז' משער של יוסוף מוקוקו והמשמעות היא שכרגע החבורה של גיא לוזון מתססת במקום השני המוביל לפלייאוף יורו 2023.

גיא לוזון, מאמן נבחרת ישראל הצעירה. קובי אליהו
יש לו סיבה לחייך. גיא לוזון/קובי אליהו

דקה 34: עידו שחר ניסה את מזלו בבעיטה ממרחק, השוער האורח התעופף וקלט.

דקה 35, פולין חזרה ל-1:1: במשחק המקביל בבית, ברטוש ביאלק איזן במהרה לזכות הפולנים שכעת זקוקים לשער נוסף כדי להשלים מהפך ולעקוף את ישראל בדרך חזרה למקום השני.

דקה 40: כנעאן מסר לפודגוראנו וסידר לו עמדה מצוינת להבקיע, אבל הוא בעט רע לרשת החיצונית ופספס הזדמנות מעולה.

מוחמד כנעאן, שחקן נבחרת ישראל הצעירה. קובי אליהו
היה פעיל מאוד במחצית השנייה. כנעאן/קובי אליהו

דקה 50: כנעאן ניסה להבקיע בכדור מסובב מחוץ לרחבה, אך הבעיטה שלו עלתה מעל השער.

דקה 72: פודגוראנו מסר לכנעאן שהניסיון שלו נבלם, אך הכדור החוזר הגיע אל סתיו נחמני שמקרוב נגח כדור שהורחק מקו השער.

דקה 85, 1:2 לגרמניה: מוקוקו השיב את המנשאפט ליתרון ונתן את האות לחגיגות באצטדיון בפתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully