וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת הצעירה יבקשו לקבל את עבדה וגנדלמן למשחקי הפלייאוף

8.6.2022 / 8:35

אחרי חגיגות העלייה לפלייאוף, בנבחרת הצעירה מודאגים מהיכולת מול סן מרינו ומקווים שכל התחמושת תעמוד לרשותם במשחקי ההכרעה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.6/ספורט1

שמחה גדולה בנבחרת הצעירה של ישראל אחרי ההעפלה אמש (שלישי) לפלייאוף העלייה ליורו 2023. עם שריקת הסיום של המשחק מול סן מרינו (ניצחון 0:2) התרכזו במעגל כל שחקני הנבחרת וחיכו לשמוע חדשות מהמשחק המקביל בין גרמניה לפולין. אחרי שהתברר שפולין הפסידה וישראל סיימה את בית המוקדמות במקום השני, החלו החגיגות. בישראל החמיאו לגרמנים, שלמרות שהעפילו ליורו עוד לפני המשחק, לא הורידו רגל מהדוושה.

בנבחרת ציינו שלא לציטוט, שהמקום השני הוא הישג מצוין בבית שכלל מלבד גרמניה ופולין, גם את הונגריה. יחד עם זאת, הוסיפו שההישג יושלם רק אם יעפילו ליורו עצמו. המשחקים ייערכו בין ה-19 ל-27 בספטמבר כאשר ההגרלה תיערך ב-21 ביוני. מרבית היריבות האפשריות עדיין לא נקבעו.

גיא לוזון וצוותו, נבחרת ישראל הצעירה. קובי אליהו
כבר מתחיל להתכונן להגרלה. לוזון/קובי אליהו

המאמן גיא לוזון אמר: "התחושות טובות. מגיעות ברכות לאלון חזן ולצוות שלו ולשחקנים על העלייה לפלייאוף. השגנו את זה בזכות כי צברנו יותר נקודות מהפולנים. אף אחד לא זוכר את מי שהיה בפלייאוף, ככה שהמשימה לא הושלמה. דור העתיד? על כל נבחרת אפשר להגיד שהיא העתיד של הכדורגל הישראלי. אם שנתון הזה הוא שנתון העתיד נדע אחרי הפלייאוף".

בנבחרת מקווים מאוד שמשחקי הפלייאוף לא יתנגשו עם משחקים של הנבחרת הבוגרת, אבל בכל מקרה צפויים לבקש שעומרי גנדלמן וליאל עבדה ישחקו עם הצעירה במשחקים המכריעים על העלייה. "כל עוד זה תלוי בי, אעשה הכול כדי שכולם יהיו אצלנו. אין ספק שאיתם אנחנו טובים יותר, אבל זה לא תלוי בי", אמר המאמן.

למרות השמחה הגדולה בנבחרת היו מאוכזבים מהיכולת מול סן מרינו, בייחוד במחצית השנייה, וציינו שיהיו חייבים לחזור ליכולת שאפיינה אותם במרבית הטורניר כדי לצלוח את שלב הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully