וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "פלייאוף היורו? זוכרים רק את מי שהגיע ליורו"

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 21:20

מאמן הצעירה הרגיע את ההתלהבות אחרי הניצחון על סן מרינו: "עברתי ימים קשים אחרי לטביה. היה לנו חשוב להשלים את המשימה של חזן והשחקנים"

נבחרת ישראל הצעירה וגיא לוזון ספגו הרבה ביקורות אחרי ההפסד המביך בלטביה במחזור הקודם. אלא שהערב (שלישי) הבחורים בכחול תיקנו את הרושם עם 0:2 על סן מרינו החלשה וקיבלו גם עזרה מגרמניה שניצחו 1:2 את פולין ושלחו את ישראל לפלייאוף על ההעפלה ליורו 2023.

גיא לוזון, מאמן נבחרת ישראל הצעירה. קובי אליהו
ניצחון לא מרשים, אבל המטרה הושגה. גיא לוזון/קובי אליהו

גיא לוזון, שרשם את משחקו השני בלבד כמאמן הצעירה, אמר: "אני שמח מאוד שכבר מהדקה העשרים הפכנו את המשחק הזה לגארבז' טיים. זה היה מאוד חשוב אחרי שדיברנו על פתיחה חזקה. להגיע לפלייאוף זה מצוין, אבל לא יזכרו אותנו אם לא נעלה ליורו, וזו המטרה. נעשה את הכל כדי להיות שם, כי זוכרים רק את מי שהגיע ליורו - לא את מי שבפלייאוף".

אם האמין שגרמניה תסייע: "היה לנו הפסד כואב מאוד בלטביה, לא ניצלנו שם הזדמנויות וספגנו. עברנו ועברתי באופן אישי ימים קשים אחרי לטביה והיה לנו מאוד חשוב להגיע לפלייאוף. אלון חזן והשחקנים לקחו אותנו לפה והיה חשוב לנו להשלים את המשימה וכעת אנחנו גם רוצים לעלות ליורו".

איתי בן שבת, שחקן נבחרת ישראל הצעירה. קובי אליהו
עשו את שלהם. שחקני הצעירה חוגגים/קובי אליהו

על הביקורות על כך שהוא נבחר לאמן את הנבחרת: "אני לא קורא ולא מעודכן בביקורות כאלו ואחרות, תפקידי לספק תוצאות ולהביא את הנבחרת ליורו".

העדפות לפלייאוף: "יהיו שם נבחרות חזקות מאוד ולא יהיה משחק קל. אין לי מושג מי עלו בשביל לומר את מי אני רוצה, אבל אנחנו לא במצב לבחור - כל יריבה שתבוא, ברוך הבא".

המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות, ילה חוס: "זה רק השלב הראשון. זה לא היה קל, התקשנו בשני המשחקים האחרונים, אבל נתחיל כעת להתכונן לפלייאוף ולמשחקים בספטמבר. אני רוצה לברך את אלון חזן וצוותו שעשו קמפיין מרשים וגם את השחקנים שהתמודדו מצוין מול גרמניה ופולין והראו התקמדות לאורך שלב הבתים. זה חשוב מאוד שנעלה ליורו בשביל התקדמות הכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully