וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאלבניה יש שחקנים מהליגות הטובות בעולם, זה נותן לנו פרופורציה"

6.6.2022 / 18:19

עוזר המאמן אלון חרזי לקראת משחק החוץ של נבחרת ישראל (שישי, 21:45): "נצטרך להתמודד עם הרחשים סביב דאבור, רואים שהיריבות שוות אלינו". ויטור נטש את האימון עקב בחילות

נבחרת ישראל נערכת למשחק מול אלבניה בליגת האומות/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: ליר שפיגלר

לאחר שקיבלו מנוחה של יומיים בסוף השבוע, שחקני נבחרת ישראל התכנסו שוב היום (שני) לקראת המשך משחקי ליגת האומות. כזכור, הנבחרת סיימה ב-2:2 ביתי מול איסלנד במשחק שפתח את הקמפיין, ובעוד יומיים תמריא לטיראנה לקראת משחק החוץ בשישי נגד אלבניה.

מיגל ויטור שחקן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
הבכורה בנבחרת כבר מאחוריו. ויטור/שלומי גבאי

מיגל ויטור נטש את האימון בגלל בחילות, אך הדבר לא צפוי לגרום לו להיעדר מהמשחקים הבאים של הנבחרת. עוד לפני כן אמר הבלם:: "זה מיוחד מאוד בשבילי לייצג את ישראל. המדינה נתנה לי ולמשפחה שלי הרבה בשנים שלי פה. שחקן אחד לא משנה, זו נבחרת שלמה ויש הרבה שחקנים חדשים. יקח זמן להתחבר אבל נשתפר בדברים שצריך ואני בטוח שבמשחק הבא יהיה טוב יותר".

"הציפיות ממני אולי לא במקום, אני עוד שחקן בנבחרת ואני לא אשנה את כל התמונה. הנבחרת צריכה זמן, אני צריך להתרגל לשחקנים והם אליי, כך שזה לוקח זמן, אבל יש הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק האחרון".

"הילדים שלי ישראלים או פורטוגלים? הם חצי - חצי, אולי אפילו 51 אחוז ישראלים. אני מאמין בסיכויים שלנו בבית הזה, הנבחרות שוות ברמה. היינו טובים יותר מאיסלנד אבל מה שנחשב זה לוח התוצאות. יהיו משחקים צמודים ויש לנו סיכויים טובים כי הכל יכול לקרות בבית הזה. בגלל התיקו בבית נצטרך לתקן במשחקי החוץ".

אלון חרזי עוזר מאמן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
הנבחרת תשיג ניצחון ראשון בקמפיין? חרזי/שלומי גבאי

עוזר המאמן אלון חרזי דיבר גם כן: "היה טוב לנשום אוויר ולהיות בסוף השבוע ובחג עם המשפחות. אנחנו בהכנות לאלבניה, יודעים שיהיה משחק קשה מול יריבה טובה. נוכל להתרשם היום במשחק שלה באיסלנד. אנחנו לא מקלים ראש, אולי אמרו שהנבחרות חלשות אבל אנו רואים שהיריבות שוות אלינו. לא חושבים על התוצאה במשחק ביניהן, אנחנו נצטרך לספק את התוצאות".

"התחלנו את המשחק מול איסלנד טוב ואז חלה נסיגה שהחזירה את היריבה, מהקושי לומדים. אנחנו מבינים ויודעים שאפשר לשחק יותר טוב. את מה שלא היה טוב נשפר ואת מה שהיה טוב נשמר. אלבניה נבחרת חזקה עם הרבה שחקנים מהליגות הטובות בעולם וזה נותן לנו פרופורציה".

"הנבחרת שלנו יכולה להקשות בכל רגע נתון וזה בטח משחק אחר מהפעם האחרונה שהיינו שם. צריכים להבין שגם אם נתחיל את המשחק טוב זה לא ייתן שום דבר אם לא נהרוג את המשחק מיידית. הנבחרת האיסלנדית קשוחה. היה כיף לשמוע את הריקודים מהקהל והסביבה על הנבחרת ההתקפית".

חרזי נשאל על סוגיית מונס דאבור וסיכם: "לא שמענו ממונס כלום והיינו מופתעים מההד התקשורתי. אין בעיה בנבחרת, השחקנים הם חברים ונצטרך להתמודד עם זה שיש רחשים מסביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully