וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור ושון וייסמן סיכמו לסגור עניינים בארבע עיניים

4.6.2022 / 10:28

שני שחקני הנבחרת קיימו שיחה ערה בחדר ההלבשה בסיום המשחק נגד איסלנד בעקבות הריאיון שהעניק חלוץ ויאדוליד, סיכמו לפתור כל עניין ביניהם ברוח טובה. מחמאות בנבחרת לסולומון, ליידנר ולכובשים וייסמן ועבדה

תקציר ה-2:2 הביתי של ישראל מול איסלנד/ספורט1

נבחרת ישראל יצאה אתמול (שישי) בצהריים לחופשה עד יום שני ותתכנס שוב מחרתיים לשני ימי אימונים בחיפה לקראת ההמראה ביום רביעי לטיראנה למשחק ביום שישי מול אלבניה, שיהיה השני במסגרת ליגת האומות אחרי משחק הפתיחה שלשום נגד איסלנד שהסתיים בתיקו 2:2.

מי שעורר עניין רב סביבו היה מונס דאבור, שסיים את המשחק מצוברח אחרי ששוב נשרקו לעברו שריקות בוז כשנגע בכדור. בסיום המשחק נרשמה שיחה ערה בחדר ההלבשה בין דאבור לבין שון וייסמן, שהיה זה שנכנס במקום דאבור וכבש את שער השוויון.

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן עם שון וייסמן, מונס דאבור. מאור אלקסלסי
שוחחו במטרה לסגור את העניינים. וייסמן ודאבור/מאור אלקסלסי

דאבור שמע כי וייסמן אמר עליו בעמדת הריאיונות: "דאבור הבין את הטעות הגדולה שעשה", ולא אהב זאת. הוא פנה לוייסמן ובין השניים התפתחה שיחה בטונים מעט צורמים. וייסמן ניסה להסביר את הסיבה בגללה דיבר על דאבור והסביר כי הוא נשאל על ידי המראיין עליו ולכן התייחס אליו. אחרי כמה שניות השניים סיכמו ברוח טובה לפתור כל מחלוקת ביניהם בארבע עיניים ולדבר על כל דבר שמפריע. כזכור, וייסמן הוא אחד הבולטים בנבחרת ישראל בכל הקשור לפרסומים ברשתות החברתיות על דברים שמפריעים לו בכל הקשור לסכסוך הישראלי פלסטיני. במשחק האחרון של ויאדוליד הוא גם התעטף בדגל נבחרת ישראל וכך חגג מול היציעים בספרד.

בכל הקשור לדאבור, בהתאחדות לכדורגל ובנבחרת ישראל לא יודעים על תכנון כלשהו של דאבור לפרוש מהמדים הלאומיים לאור מה שהוא עובר, אבל כפי שכבר פורסם כאן אתמול, אין כוונה להשאיר אף אחד בכוח ומי שרוצה לפרוש מנבחרת ישראל מסיבה כזו או אחרת, לא יעמדו בדרכו. "לייצג את מדינת ישראל וללבוש את המדים הלאומיים זו זכות גדולה", אמר גם הבוקר גורם בהתאחדות לכדורגל. "יחד עם זה כולם רואים שמונס לא מלקק דבש וצריך להמשיך לעזור לו כדי שהוא יוכל לחזור לשחק בשקט".

שחקן נבחרת ישראל ליאל עבדה עם מנור סולומון. מאור אלקסלסי
שביעות רצון מיכולתם. עבדה וסלומון/מאור אלקסלסי

בתוך כך, בנבחרת עשו סוג של סיכום ביניים אחרי המחזור הראשון כדי לבדוק את עצמם ולצד נקודות שליליות, קיימים גם צדדים חיוביים. בנבחרת דיברו על ההופעה של מנור סולומון שהיתה טובה מאוד ביחס למישהו שלא שיחק כל כך הרבה זמן בגלל המלחמה באוקראינה.

בנבחרת גם מדברים על דורון ליידנר וליאל עבדה שרשמו משחק טוב מאוד. הראשון בישל את שער השוויון והשני כבש את שער היתרון ושניהם ימשיכו בהרכב גם באלבניה. גם וייסמן מוזכר לטובה אחרי שנכנס כמחליף וכבש את שער השוויון והוא אמור לפתוח ביום שישי בטיראנה, כנראה במקום דאבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully