וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייסמן: "דאבור הבין את הטעות הגדולה שעשה". חזן הגן על מרציאנו

החלוץ על חברו ששוב ספג שריקות בוז: "הוא אמר שהוא מצטער, צריך להמשיך הלאה ביחד". המאמן על ה-2:2 נגד איסלנד: "מונס יצטרך להתמודד עם הקהל". השוער: "זו טעות שלא מתאימה לי, היא שינתה את המשחק"

תקציר ה-2:2 הביתי של ישראל מול איסלנד/ספורט1

נבחרת ישראל קיוותה לפתוח את קמפיין ליגת האומות עם ניצחון ביתי, אבל נאלצה להסתפק ב-2:2 נגד איסלנד במשחק הבכורה של אלון חזן על הקווים, בו הספיקה להוביל, לספוג מהפך ולסחוט נקודה עם שער בדקה ה-84. ליאל עבדה כבש שער ראשון במדים הלאומיים, ת'וריר הלגאסון וארנור סיגורדסון הפכו לטובת האיסלנדים ודורון ליידנר, בהופעת הבכורה שלו בנבחרת, בישל לשון וייסמן את השער האחרון במשחק.

חזן סיכם בסיום: "בסך הכול היה בסדר גמור במשחק הזה. אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם התקפות המעבר, אבל השחקנים עשו הכול, שיחקנו הכי התקפי כדי להביא את המשחק אלינו וצריך ללמוד מהמשחק הזה. אי אפשר להיות יותר מדי גרידי. שיחקנו 4-2-4 בחלק האחרון, אפילו הם לא הרשו לעצמם לשחק ככה בפיגור. הכנסנו יותר כוחות בחלק הקדמי ורעננו גם את מרכז השדה. כל השחקנים שנכנסו הזרימו דם חדש ועשו עבודה טובה. הדבר היחיד שהעלה בי דמעה זה ההמנון. אמרו שהקהל לא יגיע, אבל הוא דחף אותנו ונתן לנו כוח אדיר. הוא עשה את זה בצורה מדהימה ומרגש לראות אותו בא ומביע אמון".

על המשחק הראשון שלו: "חוויה אדירה, גם הרגשנו את הקהל וגם חזרנו למשחק. יכולנו להכריע אותו, אבל אם נהיה אמיתיים - גם לאבד אותו. איבדנו פה נקודות וזה בית טריקי. נצא לאלבניה כדי להביא את הנקודות".

אלון חזן מאמן נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
נקודה אחת במשחק הבכורה. אלון חזן/מאור אלקסלסי

על הטעות של מרציאנו: "אפשר לדבר על איך הוא קיבל את הגול, אפשר לדבר גם על איך החלוצים החמיצו. הוא שוער מצוין ולפני הגול הוא הציל אותנו".

על דאבור, שירד עצבני כאשר הוחלף ופלט כמה מילים לעבר הקהל: "הוא יודע שהוא יצטרך להתנהל מול הקהל הזה. היום רוב הקהל שתק ולא אמר לו דבר, ומונס יודע שזה חלק מהדברים הוא יפגוש. אני לא אוהב שהקהל נגד שחקן שיכול לעזור לו ומקווה שהקהל יתבגר ויאפשר למונס לשחק בצורה יותר שקולה ורגועה".

על המעורבות של בניון: "הוא קפץ בגולים, אז אני חושב שהוא היה מעורב מאוד".

שחקן נבחרת ישראל שון וייסמן. מאור אלקסלסי
יצא מאוכזב למרות שכבש. שון וייסמן/מאור אלקסלסי

שון וייסמן אמר: "אני מאוד מאוכזב מעצמי. שמח על הגול וזה מגיע לקהל שנתן לנו כוח והחזיר אותנו, אבל יש תחושה של החמצה. ניקח את הנקודה ונצא למשחקי החוץ כדי לנצח. כיף לכבוש מול המשפחה, זה מרגש מאוד. המטרה שלי בחיים היא להסב אושר לקרובים אליי, ואני שמח שהם חגגו. אני שמח להיות פה, אני בכושר נחמד ותמיד רוצה להוביל ולהשפיע. אני מקבל כל החלטה ושמח שנכנסתי בדקה 60 וכבשתי. לצערי עשיתי רק 1 מ-3, אבל אמשיך לנסות למקסם את זה ולעשות הכול בשביל הנבחרת. אני גאה ללבוש את המדים של הנבחרת ובואו נמשיך עם זה. דאבור? הוא דיבר עם השחקנים, אמר שהוא מצטער, הבין את הטעות הגדולה שהוא עשה. צריך להמשיך הלאה יחד".

אופיר מרציאנו הוסיף: "זו טעות שלא מתאימה לי, אבל זה חלק מהכדורגל. נשב, ננתח ונראה מה עשיתי לא טוב ואנסה לתקן. זה מבאס כי הטעות שלי שינתה את המשחק, אבל מצד שני הייתי שם בשביל הנבחרת כשהיו צריכים אותי. התחושות מעורבות אחרי התיקו. זה בית צמוד והנבחרות פחות או יותר ברמה דומה. כמו שהיינו יכולים לנצח, היינו יכולים גם להפסיד. חזרנו יפה למשחק ולא היה רחוק שננצח גם, אז ניקח את הדברים הטובים להמשך".

על השחקנים הצעירים: "תמיד יש שינויים בנבחרת, וכל שחקן שצריך אותי אני פה כדי לעזור לו, גם הצעירים וגם כאלה שפה הרבה זמן".

על המשחק מול אלבניה: "ננוח, נתאושש ונלמד את היריבה כדי להגיע מוכנים לקראת המשחק הזה בתקווה לחזור משם עם ניצחון".

אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
טעה, וגם הציל. אופיר מרציאנו/מאור אלקסלסי

מנור סולומון אמר: "התחלנו מצוין ושיחקנו מצוין עד ה-0:1. ב-20 דקות האחרונות של המחצית הראשונה הורדנו קצב, ובמחצית השנייה ספגנו את השני. חבל שלא ניצחנו היום. אני ממש לא מחפש שום חותמת אני מנסה לעזור לנבחרת בכל דרך שאני יכול. נכון שאני לא ב-200% כי לא שיחקתי הרבה זמן, אבל התאמנתי כמו חמור לבד ועשיתי הכל כדי לעזור לנבחרת. הייתה פה אווירה מדהימה. ננסה להמשיך במה שעשינו טוב". על שריקות הבוז לדאבור: "אנחנו כשחקנים מאוד אוהבים את מונס, הוא התנצל בפנינו ואנחנו מכירים אותו ויודעים איזה בן אדם הוא. אנחנו מקווים שהבוז הזה ייפסק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully