וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה עונה לביקורת: "כולנו שותפנו העונה בלפחות 40 משחקים"

צרפת שמטה יתרון והפסידה בביתה 2:1 לדנמרק, החלוץ שהבקיע שער מרהיב התגונן. עוזר המאמן ניסה להרגיע בכל הנוגע לפציעות של אמבפה ו-וראן, אך בלם מחליף זומן

תקציר: צרפת - דנמרק 2:1/ספורט1

נבחרת צרפת צרפתה בליגת האומות לפני פחות משנה ובכך התאוששה מעט אחרי שהציגה יורו מאוד מאכזב מבחינתה, אבל אמש (שישי) היא שוב הציגה יכולת לא טובה והחלה קמפיין חדש של ליגת האומות עם הפסד ביתי 2:1 לדנמרק.

המשחק נערך באצטדיון סטאד דה פראנס, בו אירע הכאוס הגדול מחוץ לגמר ליגת האלופות בשבת שעברה, ועל כן בתקשורת הצרפתית נכתב כי "נבחרת צרפת נראתה רע ושיחקה בצורה מבולגנת, האירועים מגמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד לליברפול עברו מהיציעים לכר הדשא".

קארים בנזמה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
לא פשוט לשחק בחודש יוני. קארים בנזמה/רויטרס

קיליאן אמבפה ורפאל וראן נפגעו במהלך המשחק והוחלפו, ועל אף שהתקווה היא שהם יוכלו לעמוד לרשות הנבחרת ביום שני בקרואטיה וביום שישי באוסטריה, לעת עתה כבר זומן איברהימה קונאטה מליברפול כדי לתפוס את מקומו של הבלם ששוחרר מהסגל. באשר לאמבפה, בשלב זה טרם נמסרו פרטים נוספים. "לא רצינו לסכן אותם", הבהיר אתמול עוזר המאמן גי סטפאן, שניהל את ההתמודדות במקום דידייה דשאן, "קיליאן הרגיש כאב בברך שמאל ואמר שהוא לא יכול להמשיך ורפאל הרגיש את השריר, אז לא לקחנו סיכון".

מי שניסה להרים את המורל בסיום המשחק היה קארים בנזמה, חלוץ ריאל מדריד שכבש שער מרהיב ביופיו כדי להעלות את הטריקולור ליתרון, שכידוע נמחק בסופו של דבר עם צמד שערים של המחליף הדני אנדראס קורנליוס. "לא נכנסנו טוב למשחק, אבל השתפרנו במחצית השנייה, הגענו למצבים, לחצנו וגם היינו צריכים להבקיע ולא עשינו זאת. לא הצלחנו לנצח, אבל אל תשכחו שכולנו לקחנו חלק לפחות ב-40 משחקים העונה וקשה לשמור על רעננות".

בנזמה גם נשאל על אירועי גמר ליגת האלופות בשבת שעברה והוסיף: "זה לא היה מחזה שנעים לראות, בטח לא בגמר ליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully