וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ על דאבור לפרוש מנבחרת ישראל. השחקנים יבקשו ממנו להמשיך

3.6.2022 / 5:25

החלוץ נראה נסער אחרי המשחק מול איסלנד בו שוב ספג קריאות בוז מהקהל, דסה והשחקנים מנסים להרגיע: "זה לא לטובתנו". בנבחרת ניסו לנחם את מרציאנו, החמיאו לצעירים ומרוצים מוייסמן שיפתח מול אלבניה. המשחק הטוב של סולומון יקפיץ את מניותיו?

תקציר ה-2:2 הביתי של ישראל מול איסלנד/ספורט1

1. תחושת החמצה בנבחרת ישראל אחרי ה-2:2 הביתי אמש (חמישי) עם איסלנד. בנבחרת משוכנעים שהיו צריכים ויכולים לנצח, והתאכזבו בעיקר מחוסר הריכוז בהגנה. "היינו עדיפים על איסלנד, ונפלנו בשטויות", אמר אחד השחקנים בנבחרת. "חבל, כי זה היה ניצחון חשוב מאוד בקרב על המקום הראשון". אחרי שער היתרון פנה ייד אלון חזן לשחקנים וביקש מהם ללחוץ ולהמשיך להתקיף כדי לכבוש את השער השני, אך השחקנים עשו להפך והלכו אחורה, מה שאיפשר לאיסלנד לחזור למשחק. "מיד כשכבשנו את הגול ההוראה של אלון הייתה להמשיך קדימה וללחוץ, אבל לא עשינו את זה וחבל כי היינו שווים הרבה יותר במשחק הזה", הודה אלי דסה.

"זה היה משחק הפכפך", ניתח חזן, במשחקו הראשון מאז המינוי הקבוע למאמן הנבחרת. "צריך להודות שהיו לנו אפשרויות לנצח, אבל משחקים כאלה גם אפשר להפסיד. כבשנו שער אחד, אבל לא הצלחנו להשיג יותר גדול". חזן התייחס גם לתנודות ביכולת של הנבחרת תוך כדי המשחק ואמר: "נצטרך לאזן בין המעברים בין דקות לא טובות לדקות יותר טובות".

מחמוד ג'אבר, שון וייסמן שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים. מאור אלקסלסי
היה אפשר וצריך להוציא יותר מהמשחק הזה. וייסמן וג'אבר מאוכזבים/מאור אלקסלסי

2. למרות האכזבה מהתיקו, בנבחרת החמיאו לשחקנים על הקצב הגבוה שהציגו ועל היכולת ההתקפית. "ראינו כמה מהלכים גדולים", התגאה אחד השחקנים. "אלון מבקש שנשחק כדורגל התקפי עם לחץ גבוה, וזה מה שעשינו רוב המשחק". גם מאמן הנבחרת האיסלנדית התייחס ללחץ של נבחרת ישראל. "הם לחצו בקצב גבוה מאוד ב-20 הדקות הראשונות והתקשינו להסתדר עם זה. ידענו שכמעט בלתי אפשרי לשחק בקצב כזה 90 דקות וידענו לנצל את זה ולחזור למשחק", אמר.

בנבחרת החמיאו לעדן קארצב, דורון ליידנר וליאל עבדה שעלו מהנבחרת הצעירה והיו מהמצטיינים בנבחרת. "כל שחקן שיהיה בכושר טוב, לא משנה הגיל שלו, יקבל הזדמנות ויהיה עליו להוכיח. אין הבדל בין שחקן צעיר למבוגר. לא צריך לחכות ששחקן בן 20 יהיה בשל בגיל 23 כדי להיות בנבחרת. אם הוא מספיק טוב עכשיו, הוא יקבל צ'אנס. ויש לנו סבלנות גם אם יהיו טעויות", אמרו בנבחרת.

גם שון וייסמן זכה למחמאות גדולות. החלוץ נכנס כמחליף , הבקיע את שער השוויון והיה רחוק סנטימטרים משער ניצחון דרמטי. וייסמן הגיע ארצה בתקופה עמוסה, אחרי שעבר עונה ארוכה ורק השבוע כבש שער שסייע לויאדוליד להעפיל לליגה הספרדית הראשונה. וייסמן צפוי לפתוח בהרכב במשחק החוץ מול אלבניה. "שון בכושר אדיר", אמרו בנבחרת, "הוא רעב מאוד להצליח עם הנבחרת. מי שרואה אותו יודע כמה הוא גאה לשחק בנבחרת וכמה הוא רוצה לנצח איתה".

מנור סולומון שלא שיחק תקופה ארוכה, היה המצטיין אמש. בסביבתו של סולומון היו מרוצים מההופעה ובטוחים שגם הקבוצות האירופאיות שמתעניינות בקשר ייקחו בחשבון את העובדה שהוא נראה בכושר טוב למרות שמיעט להשתתף במשחקים רשמיים בחודשים האחרונים. בנבחרת עודדו את אופיר מרציאנו אחרי השער שספג באשמתו הישירה, אחרי השמטה לא מחויבת. בצוות ציינו את שתי ההדיפות של מרציאנו שמנעו שערים בטוחים.

שחקן נבחרת ישראל מנור סולומון. מאור אלקסלסי
עדיין בכושר טוב, למרות הנסיבות. סולומון/מאור אלקסלסי

3. הסאגה שהפכה לכמעט קבועה במשחקי הנבחרת בשנה האחרונה היא המתח בין מונס דאבור לקהל. אמש ספג החלוץ שריקות בוז בכל נגיעה בכדור והתחושה שהייתה היא שהדבר מפריע לו להציג את יכולתו הרגילה. כאשר הוחלף, ירד דאבור עצבני מאוד אל הספסל. בסיום המשחק כאשר הלכו שחקני הנבחרת להודות לאוהדים, דאבור נשאר ליד הספסל וחיכה לחבריו שם כדי לרדת איתם יחד לחדר ההלבשה. במהלך השבוע הרגיש דאבור שהוא צריך לטהר את האווירה קודם כל עם שחקני הנבחרת ויזם שיחה איתם. "אני גאה לייצג את הנבחרת", אמר לחבריו בחדר ההלבשה בשיחה אמוציונלית מאוד, "הדברים שאמרתי בזמנו התפרשו לא נכון. אם יהיו שריקות בוז, אתמודד עם זה".

שחקני הנבחרת קיוו שהשיחה הזו תרגיע גם את הקהל, אך אמש רבים מהאוהדים המשיכו לשרוק בוז לחלוץ. "כל הזמן אנחנו מדברים עם מונס", אמר אלי דסה. "הוא לקח את זה היום יותר קשה, כי הוא פתח ודיבר איתנו השבוע. לצערי זה המשיך ככה היום והדבר הזה לא עובד לטובת הנבחרת. היה קהל רב שדחף אותנו, וזה מה שאנחנו צריכים". דאבור היה כאמור נסער מאוד בסיום, ובסביבתו מופעל עליו לחץ כבד לפרוש מהנבחרת על רקע היחס שהוא מקבל. שחקני הנבחרת מתכוננים לשוחח עם דאבור ולבקש ממנו להמשיך במדים הלאומיים, למרות הסיטואציה המסובכת.

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
מתקשה להירגע. דאבור/מאור אלקסלסי

המשחקים הבאים של הנבחרת בליגת האומות:

10 ביוני: אלבניה בחוץ
13 ביוני: איסלנד בחוץ
24 בספטמבר: אלבניה בבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully