וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקו האחרון בקריירה? סוכנו של רפאל נדאל מכחיש, לפחות בינתיים

שעה קלה לפני גמר רולאן גארוס, הסוכנות שמייצגת את "השור" הבהירה כי אין תכנון לקיים מסיבת עיתונאים ואישרה שטרם הוחלט אם לוותר על ווימבלדון בסוף החודש

סיכום עונת 2021/22 של ספורט1/ספורט1

שעה קלה לפני שרפאל נדאל יעלה לגמר רולאן גארוס וינסה לזכות בגרנד סלאם הצרפתי בפעם ה-14, ולאחר שסיפר בסוף השבוע כי הוא "מעדיף להפסיד בגמר ולקבל רגל חדשה", ריאיון שהוביל לפרסומים רבים שייתכן שהגמר היום יהיה משחקו האחרון בקריירה של "השור ממאיורקה", הגיעה הכחשה גורפת.

נדאל, שחגג שלשום את יום הולדתו ה-36, הודה שהקריירה שלו הולכת ומתקרבת לסיומה וכאמור לעיל סיפר על הכאבים הקשים והבעיות הרפואיות שתגברות בכל יום שעובר, אולם הסוכנות שמייצגת אותו הכחישה בתוקף שבכוונתו להודיע עוד היום על פרישה.

ביממה האחרונה נפוצו דיווחים על כך שנדאל ביקש לקיים מסיבת עיתונאים נוספת לזו שתתקיים בכל מקרה אחרי משחק הגמר, ועל כן החלה להתפשט שמועה שבכוונתו להודיע על פרישה. סוכנו של נדאל, בניטו פרס ברבאדיו, צייץ היום, זמן קצר לפני הגמר: "בוקר טוב לכולם. המידע שמתפרסם בכלי תקשורת ולפיו ביקשנו לקיים מסיבת עיתונאים נוספת הנוגעת לרפאל נדאל, ממש לא נכון". אחת הסיבות להתפשטות השמועה היא הגעתו של רוג'ר פדרר לפריז, מתוך הערכה שהטניסאי השוויצרי הגיע לעיר האורות כדי לכבד בנוכחותו את יריבו זה שנים ארוכות ביום פרישתו מטניס.

באשר לפרסומים על כך שנדאל עשוי לוותר על גרנד סלאם ווימבלדון שייצא לדרך בסוף החודש, סוכנו טען כי לא התקבלה החלטה זאת ואכן ביממה האחרונה התפרסמה רשימת הטניסאים שבכוונתם להשתתף בתחרות ובה נכלל רפאל נדאל.

קספר רוד עם רפאל נדאל. מתוך טוויטר, צילום מסך
מפגש ראשון ביניהם יהיה בגמר גרנד סלאם. תלמיד ארוד ונדאל/צילום מסך, מתוך טוויטר

אגב, לקראת המשחק התראיין טוני נדאל, מאמנו של רפאל ומי שבאקדמיה שלהם עבר גם יריבו של אחיינו היום בגמר בפריז - קספר רוד הנורבגי, כמובן, שהגיע למאיורקה ב-2018 וסיפר בעבר שנדאל הוא "המודל שלו לחיקוי מאז ומתמיד".

בריאיון נרחב שהעניק ל"יורוספורט", סיפר טוני נדאל: "אושר גדול שרפאל עלה לגמר נוסף, וזה אושר כפול לדעת שבגמר הוא יפגוש שחקן נוסף שהתאמן אצלנו. זה יהיה משחק קשה לכולנו, אבל אם רפאל יפסיד - אז לפחות לקספר. זה מדהים שהם עדיין לא נפגשו וזה הולך לקרות בגמר גרנד סלאם, שזה מאוד מיוחד עבורי ואני מקווה שגם עבור רפא, כי הוא ישחק נגד אחד מתלמידי האקדמיה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully