וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בקריירה: קספר רוד עלה לגמר רולאן גארוס

עודכן לאחרונה: 3.6.2022 / 23:34

הנורבגי חזר מפיגור מערכה ל-6:3, 4:6, 2:6, 2:6 על מארין צ'יליץ', הפך לראשון ממדינתו שמגיע לגמר גרנד סלאם וישחק מול רפאל נדאל על התואר

קספר רוד ממשיך לשבור שיאים ולכתוב את ההיסטוריה של הטניס הנורבגי. המדורג 8 בעולם עלה היום (שישי) לגמר רולאן גארוס אחרי שחזר מפיגור מערכה ל-6:3, 4:6, 2:6, 2:6 מול מארין צ'יליץ' וישחק ביום ראשון מול רפאל נדאל על התואר. רוד הפך לנורבגי הראשון אי פעם שעולה לגמר גרנד סלאם. בנוסף, מאמנו של רוד הוא אמנם אביו טניסאי העבר כריסטיאן רוד, אבל הוא תוצר האקדמיה של רפאל נדאל. הנורבגי בילה הרבה זמן באקדמיה של נדאל במאיורקה ואמר אחרי המשחק שנדאל הוא "המודל שלי לחיקוי כל חיי". רוד הוא הסקנדינבי הראשון שמגיע לגמר רולאן גארוס מאז 2010, אז רובין סודרלינג הפסיד ללא אחר מאשר רפאל נדאל.

קספר רוד טניסאי נורבגי. רויטרס
עכשיו מחכה לו רפאל נדאל. רוד/רויטרס
מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. רויטרס
פתח טוב ונמוג. צ'יליץ'/רויטרס

ואיזו אימפריית ספורט הפכה נורבגיה להיות. לצד רוד יש רשימת הישגים כבירה רק מהשנה האחרונה וביניהם: מדליות זהב ב-400 מטר משוכות (שיא עולם), ב-1,500, בכדורעף חופשים ובתריאטלון במשחקים האולימפיים. שיא של 16 מדליות זהב באולימפיאדת החורף. הנסיקה האדירה של ארלינג הולאנד, המדורג שלישי בעולם בגולף ועכשיו גם טניסאי בגמר רולאן גארוס.

עוד בוואלה!

"סגנון כל כך מגעיל": המודח מרולאן גארוס תקף את יריבו

לכתבה המלאה
צופה פרצה למשחק בין מארין צ'יליץ' לבין קספר רוד בטורניר רולאן גארוס. רויטרס
גרמה להפסקת המשחק/רויטרס
צופה פרצה למשחק בין מארין צ'יליץ' לבין קספר רוד בטורניר רולאן גארוס. רויטרס
הצליחו להוציא אותה אחרי כמה דקות/רויטרס
קספר רוד טניסאי נורבגי. רויטרס
בדרך אל הגמר. רוד/רויטרס

מארין צ'יליץ' היה הראשון שהשיג שבירה ועלה ל-3:4 אחרי ווינר נהדר בפורהנד והוא נראה בשליטה עד כה. הקרואטי המשיך להציג יכולת גבוהה מאוד וזכה במערכה הראשונה אחרי שבירה נוספת ו-3:6. קספר רוד פתח טוב את המערכה השנייה, השיג שבירה מוקדמת ועלה ל-1:3 אחרי פספוס של הקרואטי ששלח בקהנד החוצה. השניים המשיכו לשמור על ההגשות שלהם ורוד עלה ל-3:5 מול ההגשות של צ'יליץ'. הקרואטי עמד בלחץ ושמר על ההגשות שלו, רוד נקלע ל-40:0 במשחקון הבא, אבל שמר על קור רוח, זכה בחמש נקודות ברציפות וזכה במערכה עם 4:6.

רוד רכב על המומנטום לתוך המערכה השלישית והשיג שבירה כבר במשחקון הראשון אחרי שמארין צ'יליץ' שלח הנחתה החוצה. הנורבגי המשיך לנצל את הדעיכה ביכולת של יריבו, שמר על ההגשות ואז הוסיף שבירה נוספת בדרך ל-0:3. רוד המשיך ל-0:4 לפני שצ'יליץ' שמר על ההגשות שלו וצימק ל-4:1. במהלך המשחקון הבא צופה אחת פרצה אל המגרש ואזקה את עצמה אל הרשת, מה שגרם להפסקת המשחק ושני השחקנים הורדו לחדר ההלבשה. אחרי למעלה מ-15 דקות, המשחק חודש ב-15:15. צ'יליץ' הצליח לזכות בשתי הנקודות הבאות ולהשיג שתי נקודות שבירה, אבל רוד התעשת וזכה במשחקון. הקרואטי שמר על ההגשות שלו, אבל כך גם רוד, שזכה במערכה עם 2:6 ורחוק מערכה אחת מגמר רולאן גארוס.

רוד השיג שבירה כבר במשחקון הראשון של המערכה הרביעית, שהפכה למירוץ של סוס אחד. הנורבגי אפילו קצת הוריד הילוך ובכל זאת השיג שבירה נוספת וזכה במערכה עם 2:6 די קליל בדרך לגמר רולאן גארוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully