וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סגנון כל כך מגעיל": המודח מרולאן גארוס תקף את יריבו

הולגר רונה ביקר את קספר רוד וסיפר על תקרית בחדר ההלבשה אחרי רבע הגמר: "תנהג קצת בכבוד". הנורבגי השיב: "תתבגר"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.6/ספורט1

משחק רבע הגמר ברולאן גארוס בין קספר רוד להולגר רונה הסתיים אמש (רביעי) באווירה עכורה בין שני הטניסאים. הדני, שהפסיד, טען לחוסר ספורטיביות של המנצח, ואילו הנורבגי, שהפך לראשון בתולדות המדינה שלו שמעפיל לשלב ארבעת האחרונים באליפות צרפת הפתוחה, קרא ליריבו בן ה-19 "להתבגר".

הטניסאי הדני הולגר רונה משתיק את קספר רוד במהלך רבע גמר רולאן גארוס. CHRISTOPHE ARCHAMBAULT/AFP, GettyImages
הסתכסך עם רוד. רונה משתיק את יריבו אחרי אחת הנקודות אמש/GettyImages, CHRISTOPHE ARCHAMBAULT/AFP

רונה פרק תסכול רב במספר מקרים לאורך המשחק, כאשר בשלב מסוים הוא אף צעק "צאי, צאי!" לכיוון תא השחקנים ביציע, ואמו אנקה שישבה שם עזבה את האצטדיון מיד לאחר מכן. אחרי המשחק סיפר רונה לתקשורת בארצו: "רוד היה כל כך לא ספורטיבי, לא הפסיק לדבר איתי כל המשחק. לא רציתי לחבק אותו בסיום. הוא קיבל 'כיף' והייתי חייב להתרחק ממנו".

הדני הצעיר המשיך ופירט על אירוע שהתרחש לאחר מכן בחדר ההלבשה: "הוא ניגש אליי וצעק לי 'כן!!!' ישר בפנים. אתה יכול לחגוג על המגרש כמה שתרצה ולשמוח. אני עושה את זה בעצמי כשאני מנצח. אבל זה סגנון כל כך מגעיל, תנהג קצת בכבוד".

עוד בוואלה!

קספר רוד ומארין צ'יליץ' ייפגשו בחצי גמר רולאן גארוס

לכתבה המלאה
הטניסאי הנורבגי קספר רוד. רויטרס
חגג בהגזמה? קספר רוד/רויטרס

אביו של רוד, שגם משמש כמאמנו, הפריך את טענתו של רונה בנוגע למקרה בחדר ההלבשה ואמר שזה "שקר מוחלט", כאשר בנו ביקר את ההתנהלות של המפסיד על משטח החימר: "אני לא מכיר את הולגר אישית, אבל ראיתי בטלוויזיה שלפעמים הוא עושה המון דרמה. הוא צעיר וחדש, אז זה נסלח, אבל כשאתה על במה כל כך גדולה, יכול להיות שהגיע הזמן להתבגר קצת".

רונה, שהיה ליליד דנמרק הראשון שמגיע לרבע הגמר ברולאן גארוס, וייכנס לטופ 30 בדירוג העולמי בזכות ההישג, התייחס לביקורת בפוסט שהעלה היום לאינסטגרם: "אני משקיע המון תשוקה במקצועי שלי, כי זה מי שאני. אני גאה בהתפתחות שלי וגם רואה שיש דברים שעדיין צריכים להשתפר. לא הצלחתי להביא את הרמה שלי ברבע הגמר, וזה מתסכל. אני צריך לדעת למצוא את הדרך לנצח וזה דורש לשלוט יותר באמוציות שלי. אני מודע לכך ואשתפר".

  • עוד באותו נושא:
  • קספר רוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully