וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קספר רוד ומארין צ'יליץ' ייפגשו בחצי גמר רולאן גארוס

הנורבגי גבר 1:6, 6:4, 6:7 (2), 3:6 על רונה ועלה לחצי ראשון גרנד סלאם ראשון בקריירה, הקרואטי ניצח 5:7, 6:3, 6:4, 3:6, 7:6 (2:10) את רובלב וחזר למעמד אחרי ארבע שנים וחצי

תקציר: נובאק דג'וקוביץ' - סטפנוס ציציפאס 0:6, 6:7 (5)/ספורט1

שלב רבע גמר רולאן גארוס ננעל הלילה (בין רביעי לחמישי) עם שני המשחקים האחרונים אצל הנשים והשניים האחרונים אצל הגברים.

אצל הגברים, מארין צ'יליץ' חזר לחצי גמר גרנד סלאם אחרי ארבע שנים וחצי, ויפגוש במעמד חצי הגמר את קספר רוד, שניצח את הולגר רונה בדרבי הסקנדינבי.

חצי גמר גברים:

סשה זברב (2, גרמניה) - רפאל נדאל (5, ספרד)
מארין צ'יליץ' (20, קרואטיה) - קספר רוד (8, נורבגיה)

אצל הנשים, דריה קסאטקינה הבטיחה את מקומה בשלב חצי הגמר והיא תפגוש שם את איגה שביונטק, שגברה על ג'סיקה פגולה.

חצי גמר נשים:

איגה שביונטק (1, פולין) - דריה קסאטקינה (20, רוסיה)
קוקו גוף (18, ארה"ב) - מרטינה טרביזן (איטליה)

מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. רויטרס
משחק עצום שלו עם 33 אייסים ו-80 ווינרים/רויטרס

גברים

אנדריי רובלב (7, רוסיה) - מארין צ'יליץ' (20, קרואטיה) 5:7, 6:3, 6:4, 3:6, 7:6 (2:10)

לראשונה מאז שהגיע לגמר באליפות אוסטרליה 2018, שם הפסיד לרוג'ר פדרר בחמש מערכות, הצליח הקרואטי לעלות לשלב ארבעת הגדולים בטורניר גרנד סלאם. צ'יליץ', שסיפק תצוגת מופת בשמינית הגמר מול דניל מדבדב, שלח רוסי נוסף הביתה והפעם זה הלך קשה ונמשך ארבע שעות ועוד 10 דקות, אבל התוצאה זהה וצ'יליץ' בחצי הגמר. המדורג 20 היה נהדר והציג מספרים שמתאימים יותר למשטחים מהירים עם לא פחות מ-33 אייסים ו-88 ווינרים, מספרים שלא רואים כמעט על חימר. עבור צ'יליץ' זה ניצחון שלישי מול רובלב בשבעה מפגשים ופעם שנייה שהוא מנצח אותו בטורניר גרנד סלאם השנה אחרי שגבר עליו גם בסיבוב השלישי באליפות אוסטרליה.

קספר רוד (8, נורבגיה) - הולגר רונה (דנמרק) 1:6, 6:4, 6:7 (2), 3:6

הדרבי הסקנדינבי ברבע הגמר הוכרע לטובת הנורבגי המנוסה והמוכשר יותר, שעלה לראשונה לחצי גמר גרנד סלאם על חשבון יריבו הדני, אחד הסיפורים המרעננים של הטורניר. אחרי פתיחה חד צדדית, רונה התעשת ונראה טוב יותר במערכה השנייה והשלישית, אבל הפסיד ברגע המכריע של המשחק בשובר השוויון של הסט השלישי, ומשם איבד את המומנטום. רוד עלה למאזן 0:4 במפגשים הישירים עם רונה, ומקווה להמשיך במומנטום שצבר (אחרי שכבר זכה השנה בשני טורנירים, האחרון שבהם בז'נבה ימים בודדים לפני רולאן גארוס) בחצי הגמר מול מרין צ'יליץ'.

עוד בוואלה!

רונה הפתיע את ציציפאס, צ'יליץ' הביס את מדבדב

לכתבה המלאה
דריה קסאטקינה, טניסאית רוסייה. רויטרס
הישג שיא בגרנד סלאם. קסאטקינה/רויטרס
ורוניקה קודרמטובה, טניסאית רוסייה. Ryan Pierse, GettyImages
הפסידה לבת ארצה. קודרמטובה/GettyImages, Ryan Pierse
איגה שביונטק טניסאית פולנייה. רויטרס
ה-33 ברציפות. שביונטק/רויטרס

נשים

דריה קסאטקינה (20, רוסיה) - ורוניקה קודרמטובה (29, רוסיה) 4:6, 6:7 (5)

הדרבי הרוסי נטול הדגלים פתח את יום המשחקים בפריז, והמדורגת הבכירה מבין השתיים רשמה את הישג השיא שלה והעפילה לחצי גמר גרנד סלאם ראשון בקריירה, אחרי שב-2018 נעצרה ברבע הגמר בצרפת ובווימבלדון. קסטאקינה, שעדיין לא שמטה מערכה בטורניר, שברה את ההגשות של קודרמטובה, אך נשברה בעצמה מיד לאחר מכן ויריבתה צימקה ל-3:2 במערכה הראשונה. במצב של 4:4, קסאטקינה השיגה שבירה נוספת, קריטית במיוחד, שעזרה לה לנצח 4:6 ולעלות ל-0:1 במערכות.

במערכה השנייה ההגשות נשברו לא פחות משש פעמים, ובסופו של דבר השתיים נגררו לשובר שוויון. קסאטקינה שייטה ל-0:5 והייתה נראית בדרך הבטוחה לניצחון, אך קודרמטובה הצליחה לצמק ל-6:5. אחרי שהפסידה חמש נקודות משחק רצופות, קסאטקינה התעשתה, השלימה 5:7 בשובר השוויון והבטיחה את מקומה בין ארבע האחרונות.

איגה שביונטק (1, פולין) - ג'סיקה פגולה (11, ארה"ב) 3:6, 2:6

בפעם השלישית בקריירה הצליחה הפולנייה, שחגגה אתמול 21, לעלות לחצי גמר בגרנד סלאם. איגה שביונטק, המדורגת ראשונה בעולם, רשמה ניצחון מספר 33 ברציפות, עקפה את ז'סטין הנין והתקרבה מאוד אל ונוס וויליאמס (35 ב-2000) וסרינה (34 ב-2013), שהן שיאניות הניצחונות ברציפות במאה ה-21. שביונטק לא סיפקה את התצוגה המוצלחת ביותר שלה ברצף הארוך שלה, אבל השיגה שלוש שבירות במערכה הראשונה ונשברה פעם אחת כדי לסגור אותה עם 3:6. במערכה השנייה שביונטק שברה במשחקון הרביעי, עלתה ל-1:3 ולאחר מכן הוסיפה שבירה נוספת בדרך ל-2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully