וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעדיף להפסיד בגמר ושתהיה לי רגל חדשה". נדאל ייעדר מווימבלדון?

ב"מארקה" דווח שהספרדי יקח פסק זמן אחרי גמר רולאן גארוס, שלושה שבועות בלבד לפני הגרנד סלאם באנגליה. הטניסאי על מצבו הפיזי: "רוצה רגל שתאפשר לי להיות שמח בחיי היום יום"

סיכום עונת 2021/22 של ספורט1/ספורט1

רפאל נדאל המשיך לכתוב את הסיפור שלו בספר ההיסטוריה של הטניס עם העפלה מספר 14 לגמר רולאן גארוס. עם זאת, העלייה שלו אתמול (שישי) לגמר נעשתה בדרך לא אידיאלית, לאחר שסשה זברב נפצע ונאלץ לפרוש. הגרמני שמדורג שלישי איתגר את המדורג חמישי, אך נדאל ניצח במערכה הראשונה 6:7 והמשחק הופסק כשהתוצאה במערכה השנייה הייתה 6:6.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. Clive Brunskill, GettyImages
עוד גמר לאוסף. נדאל/GettyImages, Clive Brunskill

כזכור, עונת החימר של "מלך החימר" לא הייתה פשוטה. השור ממאיורקה סבל מפציעה שהשביתה אותו למספר שבועות, מטורניר מדריד הוא הודח ברבע הגמר על ידי קרלוס אלקראס ובשמינית הגמר ברומא הפסיד לדניס שפובאלוב. עם זאת, בגרנד סלאם בפריז הוא עשה את כל הדרך עד לגמר ויפגוש שם את קספר רוד. "עשיתי הכל כדי לשמור על סיכוי להיות איפה שאני נמצא היום, בגמר רולאן גארוס", אמר נדאל לאחר חצי הגמר, "זה חלום שמתגשם וזה שווה את כל ההקרבה".

הספרדי שחגג בשישי את יום הולדתו ה-36 התייחס למצבו הפיזי המורכב: "אני מעדיף להפסיד בגמר ושתהיה לי רגל חדשה, כזו שתאפשר לי להיות שמח בחיי היום יום. לנצח זה נחמד וממלא אותי בשמחה רגעית, אבל החיים ממשיכים וזה הדבר הכי חשוב. יש לי חיים שלמים לפניי ואני ארצה לעסוק בספורט חובבני עם חברים שלי, כרגע הדבר הזה נמצא בסימן שאלה".

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' מאוכזב. Shi Tang, GettyImages
ינצל את ההיעדרויות של הבכירים מווימבלדון? דג'וקוביץ'/GettyImages, Shi Tang

ב"מארקה" דווח כי נדאל ייקח פסק זמן אחרי הגמר מול רוד, מה שמעמיד בספק גדול את הסיכוי שישתתף בווימבלדון שייצא לדרך ב-27 ביוני, עוד קצת יותר משלושה שבועות. אם אכן ייעדר, זו תהיה הפעם השנייה ברציפות בה הספרדי לא ישתתף בגרנד סלאם בבריטניה.

מי שעשוי להרוויח מהסיטואציה הוא נובאק דג'וקוביץ', שהפסיד לנדאל ברבע הגמר בצרפת. כידוע, דניל מדבדב ייעדר לאחר שבווימבלדון החליטו להשעות את הטניסאים הרוסים והבלארוסים, וגם סשה זברב עלול להחמיץ את הטורניר בעקבות הפציעה הטרייה. דג'וקוביץ' יגיע להגרלה כמדורג הבכיר ביותר בטורניר והוא ינסה לזכות בגרנד סלאם הראשון שלו מאז ווימבלדון בשנה שעברה.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully