וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סשה זברב נפצע, רפאל נדאל עלה לגמר רולאן גארוס

דרמה גדולה בפריז: חצי הגמר נפסק כשרפאל נדאל מוביל 6:7 (8), 6:6 מול הגרמני, שנפל לא טוב על הרגל, זעק מכאבים ופונה מהמגרש על כיסא גלגלים לטיפול רפואי. אחרי זמן קצר חזר למגרש על קביים ונאלץ לפרוש

כל כך מבאס. במהלך המערכה השנייה של המשחק מול רפאל נדאל בחצי גמר רולאן גארוס היום (שישי) סשה זברב נפל לא טוב, נפצע בקרסול, זעק מכאבים ופונה על כיסא גלגלים מהמגרש. כעבור כמה דקות הוא שב על קביים כשהוא לא מסוגל ללכת בצורה עצמאית והיה ברור שהוא נאלץ לפרוש בשל הפציעה. האירוע המצער הזה קרה כשנדאל הוביל 6:7 (8), 6:6 וזברב מעד כשניסה להגיע לכדור קשה ששלח לעבר צד הפורהנד שלו. נדאל מיד עבר לצד של זברב כדי לראות ולוודא שיריבו לא נפצע בצורה קשה מדי, אבל לצערו ראה שכן מדובר בפציעה קשה שלא תאפשר לזברב לחזור לשחק.

סשה זברב, רפאל נדאל. רויטרס
כל כך עצוב לראות את המשחק נגמר ככה. זברב/רויטרס
סשה זברב טניסאי גרמני עם רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
לא ככה קיווינו שהמשחק ייגמר. נדאל וזברב/רויטרס

כך או אחרת, נדאל השיג את המקום בגמר רולאן גארוס בפעם ה-14 ורחוק משחק אחד - מול מארין צ'יליץ' או קספר רוד - מהתואר ה-14 שלו בפריז וה-22 בסך הכול. זברב האומלל יקווה להתאושש כמה שיותר מהר כדי לא לפספס גם את ווימבלדון ואליפות ארצות הברית, אבל מה שברור שהמשחק היום ישאיר בו צלקת נפשית ואכזבה עצומה.

עוד בוואלה!

מישה זברב: "סשה אף פעם לא בוכה, משהו רע קרה", נדאל: "חסר מזל"

לכתבה המלאה
סשה זברב טניסאי גרמני פצוע. רויטרס
מבאס מאוד. זברב/רויטרס
סשה זברב טניסאי גרמני עם רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
שובר את הלב. זברב ונדאל/רויטרס
השחקנית סיינה מילר צופה ברולאן גארוס, במשחק בין רפאל נדאל לבין סשה זברב. רויטרס
השחקנית סיירה מילר נלהבת/רויטרס

אחרי יומיים חמימים, בפריז יורד גשם והמשחק מתקיים תחת הגג. זברב שבר כבר במשחקון הראשון עם ארבע נקודות ברציפות אחרי שנדאל התחיל עם 0:30. השניים שמרו על ההגשות שלהם לאחר מכן וזברב היה אגרסיבי והתקפי מאוד במשחקוני ההגשות שלו ועלה ל-2:4. נדאל שמר על ההגשות שלו בקלות וצימק ל-4:3. נדאל הצליח לשבור, הרבה בזכות שתי החטאות של כדורים די נוחים מבחינת זברב וחזר לעניינים ול-4:4. נדאל שמר על ההגשות שלו די בקלות ועלה ל-4:5. זברב הצליח להציל שלוש נקודות מערכה ועם הרבה תעוזה ומשחק רשת נהדר איזן ל-5:5. משחקון ארוך נוסף נגמר עם שמירה של נדאל על ההגשות והוא ב-5:6. זברב זכה במשחקון הבא ואחרי 73 דקות המערכה הראשונה הולכת לשובר שוויון.

נדאל השיג מיני שבירה ראשונה אחרי פספוס גדול של זברב ועלה ל-1:2. הוא פספס פורהנד די נוח וזברב איזן ל-2:2. זברב הוסיף מיני שבירה נוספת ועלה ל-2:3. זברב שמר על ההגשות שלו עם שתי נקודות נהדרות ועלה ל-2:5. זברב שוב שבר ועלה ל-2:6 עם ארבע נקודות מערכה. נדאל הגיש אייס, אחר כך נהנה מהחטאה של זברב ליד הרשת והוסיף נקודה מדהימה בדרך ל-5:6 עם ההגשות. זברב שוב היה בשליטה, אבל נדאל שוב הצליח לזכות בנקודה ואיזן ל-6:6. נדאל עלה ל-6:7, אבל זברב הצליח לקטוע את הרצף וזכה בנקודה הבאה, אבל אז שוב שלח חבטה די נוחה אל הרשת ונדאל עלה ל-7:8 עם ההגשות. בנקודה הבאה נדאל שלח בקהנד החוצה וזה 8:8. זברב קצת פישל בנקודה הבאה, נדאל ניצל את זה ועלה ל-8:9. זברב עשה עוד טעות, נדאל ניצל את זה כדי לחבוט פורהנד לאורך הקו וזכה במערכה עם 8:10 בשובר השוויון אחרי מערכה של שעה ו-34 דקות.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. Ryan Pierse, GettyImages
עלה לגמר ה-14 ולא בדרך שהוא רצה. נדאל/GettyImages, Ryan Pierse

זברב פתח את המערכה השנייה כשהראש שלו עוד בראשונה והוא נשבר על האפס. נדאל הוביל 15:40 במשחקון הבא, אבל זברב הצליח לחזור ולשבור בחזרה ל-1:1. והנה עוד שבירה. משחקון ארוך נגמר עם אחת הנקודות הארוכות ביותר בטורניר ובסופה זברב שלח כדור די נוח החוצה בחבטה ה-44 (!!) בנקודה. במשחקון הבא זברב הצליח שוב לשבור ואיזן ל-2:2. זברב היה הראשון לשמור על ההגשות שלו במערכה וגם זה היה קשה מאוד. הגרמני השיג שבירה שלישית ברציפות עם כמה נקודות נהדרות ועלה ל-2:4 אחרי שנדאל הוביל כבר 15:40. ההיסטוריה חוזרת על עצמה וזברב שוב נשבר ביתרון 2:4, הפעם אחרי שגיאה כפולה מרושלת. באופן מפתיע זברב שבר את נדאל בפעם הרביעית ברציפות אחרי שהספרדי החטיא הנחתה ועוד כדור די נוח, 3:5 והגרמני יגיש למערכה. זברב העצבני שוב ביצע שגיאה כפולה בנקודת שבירה וזה 4:5, שבירה שמינית במערכה. נדאל שמר על ההגשות שלו לראשונה במערכה ואיזן ל-5:5 אחרי שהיה ב-30:0. נדאל שמר על ההגשות שלו בהמשך ובנקודה שקבעה 6:6 זברב נפל רע, זעק מכאבים ופונה מהמגרש על כיסא גלגלים. אחרי כמה דקות הוא שב על קביים ונאלץ להודיע על פרישה. נדאל בגמר, בטח לא בצורה שבה רצה לעלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully