וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישה זברב: "סשה אף פעם לא בוכה, משהו רע קרה", נדאל: "רגע קשה מאוד"

עודכן לאחרונה: 3.6.2022 / 21:06

אחיו של הטניסאי הגרמני נשבר בשידור כשדיבר על הפציעה המאכזבת: "הקרסול גמור". וילאנדר: "אני מרגיש נורא ואיום"

אירוע לא נעים נרשם הערב (שישי) במשחק בין רפאל נדאל לסשה זברב בחצי גמר רולאן גארוס. במצב של 6:7 (8), 6:6 לזכות נדאל, הגרמני נפל, נפצע בקרסול והחל לזעוק מכאבים ולבכות. מהר מאוד הגיע אל המקום צוות רפואי שטיפל בו ופינה אותו מהמגרש בכיסא גלגלים. משם הגרמני חזר רק על קביים כדי ללחוץ את היד לשופט ולנדאל ולהודיע שפרש.

סשה זברב טניסאי גרמני עם רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
מבאס מאוד. זברב ונדאל/רויטרס

אחיו של סשה, מישה, שמשמש פרשן ביורוספורט גרמניה, לקח את האירוע קשה כמובן ואמר: "סשה אף פעם לא בוכה. משהו רע בטח קרה, זה בלתי אפשרי. הקרסול גמור. הוא נפגע בזווית רעה מאוד ולא הצליח לקום, הוא ממש צרח מכאבים". מישה הוסיף: "אי אפשר להשוות את זה לשום דבר אחר. כשאתה פצוע כמו שסשה נפצע, פיסה ממך נלקחת ממךכי אתה לא יכול ללכת ואתה לא יכול להיות במגרש. ברור שיש מצבים הרבה יותר גרועים, בעיות הרבה יותר גדולות בעולם. להפסיד בחצי גמר גרנד סלאם זו הבעיה הקטנה מכולם. זו אפילו לא בעיה של מותרות, אלה מותרות".

נדאל עצמו, שנראה בהלם מהאירועים, אמר: "אני יודע כמה שהוא נלחם כדי לזכות בגרנד סלאם. הוא היה חסר מזל במיוחד. אני בטוח שהוא יזכה ביותר מגרנד סלאם אחד ואני מאחל לו כל טוב. היה משחק קשה מאוד, שלוש שעות ולא סיימנו אפילו את המערכה השנייה. הוא אחד השחקנים המאתגרים ביותר בסבב היום כשהוא משחק ברמה כל כך גבוהה. קשה לומר יותר מדי במצב הזה". הספרדי המשיך ואמר: "מבחינתי לעלות לגמר רולאן גארוס פעם נוספת זה חלום. אבל באותה נשימה, לסיים בצורה הזו... הייתי בחדר עם סשה, לראות אותו בוכה ככה, זה רגע קשה מאוד".

פרשן יורוספורט וטניסאי העבר מאטס וילאנדר אמר: "אני מרגיש נורא. זה אחד הדברים הגרועים ביותר שראיתי. התגובה של סשה, איך שהוא שכב על הדשא, זה היה נוגע ללב". המשחק של זברב הרשים מאוד את השבדי, שאמר: "אני חושב שאם רפאל נדאל לא היה זוכה ברולאן גארוס 13 פעמים וזה לא חצי גמר גרנד סלאם, אז זה היה משחק של חמש מערכות וזברב היה מנצח. אם הוא היה יכול להשאיר את רפא במגרש, הוא היה מתעייף באיזשהו שלב. סשה מקבל ממני היום ציון לשבח. הוא יהיה שחקן נהדר ואלוף גדול, אני בטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully