וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביונטק הזכירה את אוקראינה בנאום הניצחון: "תישארי חזקה". גוף בכתה

אלופת רולאן גארוס זכתה לתשואות רמות מהקהל הצרפתי בעקבות המסר למדינה המצויה במלחמה, וחגגה עם לבנדובסקי ביציע

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.6/ספורט1

האם אנו עדים לתחילת שלטון יחידה בטניס הנשים? איגה שביונטק, המדורגת מספר 1 בעולם, חגגה היום (שבת) זכייה שנייה בקריירה ברולאן גארוס והשוותה את שיא 35 הניצחונות הרצופים של ונוס וויליאמס. הפולנייה בת ה-21 אספה כבר שישה תארים רצופים ב-2022 ונראית בלתי ניתנת לעצירה כרגע, כשבגמר בצרפת טיילה ל-1:6, 3:6 קליל על קוקו גוף האמריקנית בת ה-18 שתתמודד מחר גם בגמר הזוגות.

איגה שביונטק חוגגת עם רוברט לבנדובסקי ביציע

איגה שביונטק הנרגשת אמרה בדמעות: "קודם כל, ברכות לקוקו. את מתקדמת כל הזמן ובגילך לא ידעתי מה אני עושה. אני בטוחה שתגיעי לכאן שוב ותזכי. אני מודה לקבוצה שלי, לכולנו מגיע להיות במעמד הזה אחרי העבודה הקשה. תודה לאבא שלי, לא הייתי בעולם הזה בלעדיך. לפני שנתיים עשיתי כאן משהו מדהים שלא האמנתי שיקרה, הפעם עבדתי קשה והלחץ עליי היה גדול. תודה לכולם על התמיכה. לסיום, אני רוצה להגיד משהו לאוקראינה: תישארי חזקה, העולם עדיין כאן". הטניסאית הפולנייה, ששיחקה לאורך הטורניר עם דגל אוקראינה על כובעה, זכתה לתשואות רמות על הדברים.

עוד בוואלה!

איגה אחרת: איגה שביונטק זכתה ברולאן גארוס בפעם השנייה בקריירה

לכתבה המלאה
קוקו גוף טניסאית אמריקנית בוכה. רויטרס
לא מתביישת לבכות. קוקו גוף/רויטרס

קוקו גוף סיכמה: "זו פעם ראשונה עבורי, אז קודם כל ברכות לאיגה על התואר. מה שעשית בחודשיים האחרונים בסבב באמת מדהים, ואת בהחלט ראויה לכך. אני מקווה שנוכל להיפגש בגמרים נוספים ובאחד מהם גם אוכל לנצח אותך". גוף בכתה כאשר הודתה למשפחה ולקבוצה, ואמרה: "אני רוצה להודות לכל מי שתמך בי, אני מקווה שזה גמר ראשון מני רבים. תודה לקהל שעודד אותי גם כשהייתי על הקרשים".

במסיבת העיתונאים התייחסה גוף לבכי שלה ואמרה: "כרגע אני מתקשה להתמודד מבחינה רגשית עם כל מה שקרה, אני מנסה לא להתפרק. כבר בגיל 15 או 16 היה עליי לחץ אדיר להגיע לגמר. עכשיו עשיתי את זה ואני מרגישה הקלה. אני חושבת שזה היה הטורניר הראשון השנה שהגעתי כדי לנצח עבור עצמי, וזה מה שעשה את ההבדל מבחינה מנטלית".

על המשחק אמרה: "איגה התעלתה למעמד. אני חושבת שגם אני עשיתי את זה טוב, אבל היא פשוט הייתה ברמה אחרת. ראיתי מה זו רמה של מספר 1 בעולם, של מישהי שמנצחת 35 משחקים רצופים. אני מבינה מה עליי לעשות ומקווה שתהיה תוצאה שונה כאשר אפגוש אותה בגמר נוסף. עכשיו אני יודעת איך להגיע לגמר ומה זה אומר מבחינה מנטלית. זה יעזור לי בטורנירים הבאים".

טניסאית העבר כריס אברט: "לאיגה הייתה תכנית משחק ברורה. היא דיברה עם המאמן שלה, אני בטוחה, על הצורך להיות אגרסיבית מהחבטה הראשונה. היא הייתה כמו מכונה שם, ידעה בדיוק מה עליה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully