וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית, האישה הפגועה והסערה: כוכב פורמולה 1 מכחיש בגידה

כמו פיקה ושאקירה? צילומים ממסיבת הניצחון על היאכטה במונאקו מאיימים על נישואיו של סרחיו פרס, שהתנצל: "זו הייתה מסיבה רעה שבה לא ידעתי לשלוט בעצמי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.6/ספורט1

דווקא אחרי הניצחון הגדול שלו במונאקו שקבע שיא עבור נהג מקסיקני בפורמולה 1 והחתימה על חוזה חדש בקבוצת רד בול עד 2024 (תמורת 8 מיליון דולר לעונה, לפני בונוסים), סרחיו פרס מצא עצמו בלבה של שערורייה המזכירה את סיפור ג'רארד פיקה ושאקירה. נהג המירוצים בן ה-32 תועד במסיבה על יאכטה לאחר הניצחון במונאקו כשהוא רוקד צמוד לבחורה אחת ומנשק בחורה אחרת - אף אחת מהן היא לא רעייתו קרולה מרטינס.

בסרטון נוסף שרץ ברשת, פרס מתועד שיכור לגמרי כשהוא מנסה לרדת מהיאכטה עם נעל אחת ביד, אבל עיקר העניין היה כמובן סביב הבגידה לכאורה ופרס הואשם בחוסר נאמנות לאישה שנותרה בבית, פחות מחודש אחרי לידת הילד השלישי. קרולה בת ה-26 הגיבה לפרסומים באמצעות שינוי תמונת הפרופיל באינסטגרם, כאשר היא החליפה את התמונה הזוגית בתמונה שלה בלבד.

במקסיקו מיהרו לאתר את אחת הנשים שצולמו עם פרס וגילו כי מדובר בדוגמנית אוקראינית בשם קריסטינה, שגם העלתה לאינסטגרם לפני כמעט שנה תמונה משותפת עם המקסיקני לאחר גרנד פרי הונגריה וציינה כי הוא הנהג המועדף עליה וגם קראש שלה.

סרחיו פרס עם דוגמנית אוקראינית. ., צילום מסך
התמונה המשותפת עם הדוגמנית האוקראינית מאוגוסט 2021/צילום מסך, .

שלשום (שישי) פרסם התנצלות והכחיש כי מדובר בבגידה: "ראיתי את הסרטונים המדוברים ואני לוקח אחריות מלאה. זו הייתה מסיבה רעה שבה לא ידעתי לשלוט בעצמי, אבל זה הכול. רק מסיבה רעה. לכל מי ששואל, אשתי ואני מאוחדים עכשיו יותר מאי פעם. הסרטונים הללו לא מייצגים אותי. לכל אלה שרק רוצים לפגוע בנו, אני מאחל רק טוב. האנשים הקרובים אליי יודעים מי אני ומה הם הערכים שלי. לא נדון שוב בנושא הזה, שרק גורם לנו לשכוח את הרגע הגדול שחווינו יחד כמשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully