וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראשון שעושה זאת במהלך הקריירה: לברון ג'יימס הפך למיליארדר

בעוד מייקל ג'ורדן עשה זאת רק אחרי הפרישה מכדורסל, על פי "פורבס" כוכב הלייקרס עשה היסטוריה בכך שחצה את הרף בעודו פעיל ב-NBA

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.6/ספורט1

את שנת 2022 מבחינת כדורסל, לברון ג'יימס היה שמח לשכוח ולהדחיק מהר מאוד. הוא אמנם עקף את קארל מאלון בדרך למקום השני ברשימת קלעי כל הזמנים, כאשר כעת רק קארים עבדול ג'באר מקדים אותו, אך יחד עם לוס אנג'לס לייקרס הוא נחל כישלון מקצועי עצום. הקבוצה בה הוא משתף פעולה יחד עם אנתוני דייויס וראסל ווסטברוק סיימה במקום ה-11 במערב, ושנה וחצי בלבד לאחר שזכתה באליפות בבועה, היא אפילו לא העפילה לטורניר הפלייאין. עם זאת, שנת 2022 הביאה עימה בשורות מכיוון אחר.

על פי מגזין "פורבס", הפורוורד בן ה-37 הפך לשחקן ה-NBA הפעיל הראשון בהיסטוריה שהופך למיליארדר במהלך הקריירה. מייקל ג'ורדן היה לשחקן ה-NBA הראשון שחוצה את הרף, אך הוא עשה זאת רק לאחר שתלה את הנעליים. בעקבות שנה מוצלחת, בה הרוויח לא פחות מ-121.2 מיליון דולר, ג'יימס עשה היסטוריה.

בין ההשקעות של ג'יימס ניתן למצוא את חברת ההפקות "ספרינג היל", שאף סייעה בהפקת הסרט "ספייס ג'אם 2" בכיכובו של הכדורסלן בשנה שעברה, והשווי שלה מוערך ב-300 מיליון דולר. כמו כן הוא אחד מהבעלים בחברת ההשקעות "פנוויי ספורטס גרופ", שבין היתר משמשת כבעלים של ליברפול, ושווייה מוערך ב-90 מיליון דולר. מבחינת נדל"ן, ג'יימס מחזיק במספר נכסים בשווי המוערך ב-80 מיליון דולר, הוא משמש גם כבעלים של הפיצריה "בלייז פיצה", אך מעל הכל צבר כ-500 מיליון דולר מנכסים רבים אחרים. במהלך קריירת ה-NBA הרוויח ג'יימס 385 מיליון דולר ממשכורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully