וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין ודוראנט התווכחו: מי ה-MVP האמיתי של האליפויות של גולדן סטייט?

החזרה של הווריירס לסדרת הגמר עוררה אצל כוכבי האליפויות הקודמות דיון מחודש והחלפת עקיצות בטוויטר. האם סטף קרי אכן קופח?

סטפן קרי מתאמן לקראת פתיחת סדרת גמר ה-NBA/מתוך האתר הרשמי של גולדן סטייט

החזרה של גולדן סטייט לגמר ה-NBA אחרי היעדרות של שלוש שנים מציפה זיכרונות אצל חובבי הענף, ומסתבר שגם מעוררת שדים מהעבר. הלילה אף נרשמה התכתשות בין דריימונד גרין לקווין דוראנט, שהחליפו ציוצים עוקצניים בטוויטר.

הכל החל כשגרין טען לפני מספר ימים שהסיבה שסטף קרי לא זכה בפרס ה-MVP של סדרות הגמר הקודמות של הקבוצה, היא היחס שקיבל מהקבוצות היריבות - או ליתר דיוק, השמירות הכפולות שנשלחו לעברו, שהכריחו אותו למסור יותר ולזרוק פחות.

"קווין דוראנט היה נפלא כשרצנו לאליפויות הללו, אבל סטף קיבל שמירות כפולות בערך פי 7 ממנו", הסביר גרין בפודקאסט של העיתונאי קולין קוהרד. "זו הסיבה שהוא קלע פחות, זו הסיבה שהוא לא קיבל את ההכרה. כשאתה צופה במשחקים האלה שוב, אתה מבין למה המספרים שלו ירדו קצת - זה בגלל שכל הזמן היו עליו שני שומרים".

קווין דוראנט, ברוקלין נטס, עם סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. Thearon W. Henderson, GettyImages
מי כאן קופח? קרי ודוראנט/GettyImages, Thearon W. Henderson

גולשים שהסבו את תשומת ליבו של דוראנט לאמירות של גרין, קיבלו ממנו תגובה מפתיעה. "מנקודת המבט שלי, זה 100 אחוז לא נכון", אמר KD. בתגובה כתב לו גרין בעוקצנות: "לפני שאתה מתפתה לצייץ, אתה חייב ללמוד להקשיב לכל הטענה או האמירה ולא רק לחלקים ממנה".

דוראנט התעקש והגיב: "שמעתי הכל. מעריך את ה'מחמאות', אבל אני לא מסכים עם מה שאמרת לגבי השמירות הכפולות, זה הכל".

כזכור, בשתי האליפויות שדוראנט זכה עם גולדן סטייט, הוא הוכתר ל-MVP של סדרות הגמר. המספרים שלו הוכיחו שהוא היה בהחלט ראוי לכך, אבל לדבריו של גרין, הכל התחיל ונגמר אצל קרי. "האימפקט שיש לסטף על המשחק...אם אתה לא מבין כדורסל, לעולם לא תצליח להבין את זה. זה לא מופיע בבוקס-סקור, אז מי שלא מבין כדורסל חושב שסטף עדיין צריך לזכות ב-MVP של הגמר כדי להוכיח משהו. זה פשוט כל מה שהם רואים. אבל מי שמבין כדורסל, יודע שסטף כבר לא צריך להוכיח שום דבר".

דריימונד גרין, שחקן גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
עוד מיני-סערה לפני הגמר. דריימונד/GettyImages, Ezra Shaw

מלבד דוראנט, גם פרשן ESPN קנדריק פרקינס לא הסכים עם הקביעה של גרין. "אני מבולבל, כי אף אחד מעולם לא פקפק בכמה סטף שחקן גדול. מבחינתי, מה שדריימונד אמר די מוזר. אף אחד לא אמר שסטף צריך לזכות ב-MVP של הגמר כדי לבסס את הגדולה שלו. כל מה שאמרנו, הוא שסטף זקוק לתואר הזה כדי להיכנס לדיון על מקום חשוב וגדול יותר בהיסטוריה של המשחק".

לדברי פרקינס, "אם עוברים על הרשימה של עשרת השחקנים הגדולים בכל הזמנים, לכל אחד מהם יש תואר MVP של הגמר לפחות פעם אחת. מבחינתי, בדירוג שחקני כל הזמנים, סטף נמצא במקום ה-12. זה מקום מצוין, אבל צריך להגיע לסטנדרט מסוים כדי להיחשב ליותר מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully