וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית בעלילה: "לוס אנג'לס לייקרס תשאיר את ראסל ווסטברוק"

למרות הדיווחים על כך שבעיר המלאכים ינסו להשתחרר מהגארד בן ה-33, מסתמן כי הוא ימשיך בעונה הבאה גם "כדי לא לוותר על נכסים נוספים", כך על פי מארק סטיין

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.5/ספורט1

לאורך העונה הסדירה פורסמו לא מעט דיווחים על כך שלוס אנג'לס לייקרס רוצה להשתחרר מהחוזה עם ראסל ווסטברוק, אבל נראה שאנו לקראת תפנית בעלילה. העיתונאי מארק סטיין פרסם הערב (שני) כי התוכנית החדשה היא להשאיר בקבוצה את ווסטברוק גם בעונה הבאה.

ראסל ווסטברוק, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
מסתמנת עונה נוספת בעיר המלאכים. ווסטברוק/רויטרס

לוס אנג'לס לייקרס מינתה בסוף השבוע את דרווין האם למאמנה החדש, בסיומה של עונה כושלת שאותה סיימה במקום ה-11 בלבד במערב ואפילו ללא הכרטיס לטורניר הפליי-אין. עם זאת, נראה שגם בעונה הבאה בעיר המלאכים יתבססו על לברון ג'יימס, אנתוני דייויס וראסל ווסטברוק.

"הלייקרס שוב מתעקשים שעדיף להשאיר את ווסטברוק בסגל, למרות הספקות, מאשר לוותר על נכסים נוספים כדי שמישהו יסכים לקחת אותו בטרייד", כתב סטיין, "בלייקרס גם מבהירים שהם לא ישחררו את ה-MVP לשעבר ויוותרו על 47 מיליון דולר, אופציה שנמצאת אצל השחקן לעונה הבאה ובכוונתו לממש אותה".

ווסטברוק בן ה-33 קלע העונה 18.5 נקודות בממוצע, קטף 7.4 כדורים חוזרים ומסר 7.1 אסיסטים במשחק, אולם התקשה להתאים את סגנון המשחק שלו לזה של המאמן פרנק ווגל שכבר פוטר מהקבוצה. כידוע, לוס אנג'לס לייקרס גם סבלה מפציעות רבות, בעיקר של אנתוני דייויס שנעדר תקופה ממושכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully