וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאניס ללברון: דרווין האם מונה למאמן לוס אנג'לס לייקרס

עוזר מאמן מילווקי בארבע העונות האחרונות חתם לארבע שנים. ג'יימס בירך: "כל כך מתרגש". גם היווני החמיא: "הוא האיש הנכון עבורם"

סטפן קרי חוגג את הניצחון של גולדן סטייט במשחק 3 של גמר המערב/מתוך חשבון הטוויטר הרשמי של ה-NBA

לוס אנג'לס לייקרס של עונת 2021/22 הייתה אחת האכזבות הגדולות בהיסטוריה של ה-NBA. בעיר המלאכים הוסיפו ללברון ג'יימס ואנתוני דייויס את ראסל ווסטברוק ושלל כוכבים מתבגרים, אך הקבוצה שזכתה באליפות לפני שנה וחצי בלבד סיימה במקום ה-11 במערב ואפילו לא העפילה לטורניר הפלייאין. בעקבות הכישלון פוטר המאמן פרק ווגל אחרי שלוש עונות, והלילה (בין שישי לשבת) נודע כי מחליפו יהיה דרווין האם, שחתם לארבע שנים ויצטרף אחרי ששימש כעוזר המאמן של מייק בודנהולצר במילווקי באקס.

בשבוע האחרון הלייקרס ראיינו את שני המועמדים הסופיים לתפקיד - האם בן ה-48 וטרי סטוטס, שאימן בין 2012 ל-2021 את פורטלנד. האם, שערך 417 הופעות כשחקן ב-NBA ואף זכה באליפות עם דטרויט ב-2004 מעולם לא שימש כמאמן ראשי, אך בלייקרס השתכנעו בעקבות ההיסטוריה שלו בעבודה עם כוכבים מהעובדה שזכה באליפות גם כשחקן וגם כעוזר מאמן עם הבאקס אשתקד. האם אף שימש כעוזר מאמן בלייקרס בין 2011 ל-2013.

לברון ג'יימס בירך: "כל כך מתרגש. ברכות ובהצלחה קואץ' האם". יאניס אנטטוקומפו החמיא לאיש שעבד לצידו בארבע העונות האחרונות: "אני כל כך שמח עבורו. הוא האיש הנכון עבורם. הוא מדבר איתך בכנות ובהחלט הגיע הזמן, זה מגיע לו יותר מלכל אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully