וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמארט: "לא משנה מה תעשה, נגד קרי והווריירס אתה תמיד טועה"

רגע לפני הגמר, גארד בוסטון התייחס למשחק האחרון בין הקבוצות בו הוביל לפציעת הכוכב: "סטף ידע שלא ניסיתי לפגוע בו, לדריימונד לא מעירים על זינוק לפרקט"

סטפן קרי מתאמן לקראת פתיחת סדרת גמר ה-NBA/מתוך האתר הרשמי של גולדן סטייט

בעוד גולדן סטייט ווריירס תעלה בין חמישי לשישי למשחק 1 בגמר ה-NBA השישי שלה בשמונה העונות האחרונות, עבור שחקני בוסטון סלטיקס זו תהיה חוויה שהם אינם מכירים. הסלטיקס הם כמובן המועדון המעוטר ביותר במזרח, עם 17 אליפויות, אך מאז 2010 הם המתינו 12 שנה עד שהפכו שוב לאלופי המזרח. לשחקנים הירוקים יש ביחד אפס הופעות בגמרי NBA, זאת על אף שעבור חלקם הגמר האיזורי נגד מיאמי היט היה השלישי או הרביעי עם הקבוצה.

אחד מאותם שחקנים שמזוהים עם הסלטיקס בעשור האחרון הוא מרכוס סמארט. הגארד הקשוח, שנבחר השנה לשחקן ההגנה של העונה, מחכה לאחת המשימות הקשות בקריירה שלו - לשמור על סטף קרי במשך סדרה שלמה: "זו הזדמנות מיוחדת ומשימה מיוחדת לשמור על סטף בבמה הזאת. בהופעה הראשונה שלי בגמר אתמודד מול אחד השחקנים הגדולים שהיו. אני לוקח עליי את המשימה הזאת כמו כל מצ'אפ, אבל הפעם אצטרך להיות מרוכז קצת יותר. אני לומד כל היבט במשחק שלו ואוודא שאגיע מוכן".

במסגרת ראיון שערך ל"יאהו", הגארד נשאל על התקרית שהתרחשה בביקור האחרון שלו בסן פרנסיסקו. סמארט וקרי זינקו לפרקט במהלך המשחק בין הקבוצות, כוכב גולדן סטייט נפצע בעקבות ההיתקלות והחמיץ את שארית העונה הסדירה. מאמנו של קרי, סטיב קר, טען כי העבירה של סמארט "לא ספורטיבית ומסוכנת", ולקראת סדרת הגמר ניסה שחקנה של בוסטון להרגיע: "לא הייתה שום בעיה, חוץ מהאמירות של סטיב קר ושל כמה אוהדים שאוהבים את הווריירס ואת קרי ללא תנאים. תמיד תהיה טועה כשזה מגיע לווריירס וסטף. אתה יכול להיות צודק, אבל עבור אנשים מסוימים אתה טועה. הבנתי שקר הגן על השחקן שלו, אבל בסוף סטף בעצמו בא אליי ואמר לי שהוא יודע שלא ניסיתי לפגעו בו".

שחקני בוסטון סלטיקס מרכוס סמארט, אל הורפורד. Eric Espada, GettyImages
מוכן לקריאות שיושמעו לעברו. סמארט/GettyImages, Eric Espada

"אני משחק בליגה כבר שמונה שנים ובכל פעם שהיה צריך זינקתי על הפרקט. לצפות ממני לעשות פחות מזה כי מדובר במשחק בעונה הרגילה? זה לא אני. לא משנה אם זה בעונה הרגילה או בקדם עונה, אני עדיין מזנק. אותי לימדו שמי שמגיע ראשון לפרקט משיג את הכדור. גם הדרך בה דריימונד גרין משאיר הכל על המגרש היא מרשימה, אבל אף אחד לא מעיר לו כשהוא מזנק על הפרקט ושחקנים נפגעים מזה, בגלל שזה חלק מהמשחק. אנחנו לא מנסים לפצוע אף אחד".

באותו המשחק בוסטון השיגה ניצחון מרשים בקליפורניה, והשיגה נקמה קטנה על ההפסד הביתי במפגש הראשון בין הקבוצות בדצמבר, אז הסלטיקס עוד דשדשו במאבקי הפלייאין במזרח. סמארט מודה לכך שכאשר הוא יעלה על המגרש בצ'ייס סנטר, הוא צפוי לקבלת פנים שונה ממרבית חבריו: "אני רגיל לקריאות נגדי, זה תמיד היה ככה. אני יודע שאני לא השחקן האהוב בליגה, כל החיים שלי היו כאלה, תמיד הייתי אנדרדוג. תמיד הייתי השחקן שקל להיות נגדו בגלל סגנון המשחק שלי".

לסיכום, סמארט טען כי הסדרה האחרונה נגד מיאמי, שהסתיימה ב-3:4 דרמטי לטובת הירוקים, הכינה היטב את הסלטיקס למפגש מול אחת השושלות הגדולות בהיסטוריה: "קיבלנו טעימה מסגנון המשחקר של הווריירס כשהיינו מול מיאמי, עם החיתוכים שלהם ועם התנועה עם הכדור ובלעדיו, יש דמיון במובן מסוים. גמר המזרח הכין אותנו לסדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully