וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק למינסוטה: "עוד לא עשיתם כלום". קר זעם על סמארט

אחרי התבוסה, רכז הלייקרס הגיב לטראש טוק של בברלי ואנתוני טאונס, לברון לעומתו טען שזה חלק מהמשחק. מאמן גולדן סטייט על המהלך שפצע את קרי: "מסוכן ולא הכרחי"

דני אבדיה מדבר אחרי השיא העונתי נגד דנבר/האתר הרשמי של הוויזארדס בעברית

לוס אנג'לס לייקרס הגיעה הלילה (בין רביעי לחמישי) לשפל חדש עם תבוסה 124:104 למינסוטה טימברוולבס, שהיוותה הפסד מספר 16 ב-21 המשחקים האחרונים, אלא שמעבר לתוצאה, הדבר המביך ביותר הוא שלברון ג'יימס וראסל ווסטברוק הוקנטו בטראש טוק על ידי קבוצה שהגיעה לפלייאוף רק פעם אחת ב-17 העונות האחרונות.

גארד הוולבס פטריק בברלי, לו יש היסטוריה עם ווסטברוק, חטף אחרי מסירה רעה של רכז הלייקרס במהלך שנקטע בעבירה בצד השני, ואז הביט לעבר ספסל היריבה והבהיר ליושביו שראסל הוא "זבל". בהמשך, איירבול מזעזע שזרק מספר 0 בצהוב-סגול גרר תגובה עוקצנית של קארל אנתוני טאונס.

ווסטברוק, שסיפק עוד תצוגה רעה במונחים שלו וסיים עם 15 נקודות, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים ו-36 דקות, החליט להגיב במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "בכנות, אני לא מייחס לזה חשיבות. הם לא דיברו אליי. הם דיברו לאנשים ספציפיים, אבל הטראש טוק לא מזיז לי בכלום. אף אחד שם לא עשה משהו בליגה הזאת שגורם לי להסתכל ולהגיד 'אה, הם מדברים אליי'. הם ניצחו משחק, אני שמח בשבילם ומתקדם למשחק הבא".

לברון, לעומת זאת, הודה שטראש טוק הוא חלק מהמשחק וכי העונה הזו מהווה עבורו מבחן מנטלי שהוא טרם פגש בקריירה: "זה מעמיד למבחן את הסבלנות שלך ואת היכולת שלך לשמור על פוקוס ולא ליפול למנטליות לוזרית. לעולם לא אשים את עצמי במקום הזה, אפילו שההפסדים מצטברים". לגבי הבעיה במשחק הלילה, ג'יימס הוסיף: "פשוט לא קלענו זריקות. זה לא מדע טילים, צריך לקלוע זריקות".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס מאוכזב. רויטרס
עומד למבחן. לברון ג'יימס/רויטרס

סטיב קר זעם על המהלך ה"מסוכן" של מרכוס סמארט

בסן פרנסיסקו, גולדן סטייט הובסה על ידי בוסטון אך יצאה מודאגת בעיקר מהפציעה של סטף קרי. הכוכב נפגע ממרכוס סמארט, במהלך שהוגדר כמלוכלך ועורר ביקורת רבה מצדו של מאמן הווריירס סטיב קר, שטען כי הפעולה של סמארט שגרמה לפציעה של סטף קרי הייתה "מסוכנת" ו"לא הכרחית". גארד בוסטון צלל כדי לזכות בכדור אבוד ברבע השני נגד גולדן סטייט, ונחת על הקרסול של קרי שמיד לאחר מכן ירד לטיפול בחדר ההלבשה ולא חזר. קרי עבר בדיקת MRI לאחר המשחק וחומרת הפציעה עדיין לא ברורה, אבל מבחינתו של מאמן גולדן סטייט, האחראי לפגיעה הוא סמארט.

"אני חושב שזה היה מהלך מסוכן. הוא צלל על הגוף של סטף, בגלל זה כעסתי", אמר קר שנראה מרים את הקול ומטיח בסמארט האשמות אחרי המהלך (אותו סמארט סיים עם ספק בעיטה ברגליו של קליי תומפסון). "יש לי כבוד עצום למרכוס, הוא שחקן מצוין, לוחם, שחקן של אינסטינקטים. אימנתי אותו בנבחרת ארצות הברית לפני כמה שנים. דיברנו אחרי המשחק והכל בסדר בינינו, אבל אני עדיין מאמין שזה היה מהלך מסוכן ולא הכרחי".

שחקן גולדן סטייט, סטף קרי. Lachlan Cunningham, GettyImages
רגע מדאיג. סטף קרי/GettyImages, Lachlan Cunningham
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, מול מרכוס סמארט, בוסטון סלטיקס. Lachlan Cunningham, GettyImages
מהלך מלוכלך? סמארט וקרי/GettyImages, Lachlan Cunningham

דריימונד גרין, לעומת זאת, לא הסכים להגדיר את המהלך של סמארט כ"מלוכלך". "משחקן כמו מרכוס סמארט, אתה תמיד מצפה למהלכים כאלה. הוא תמיד משחק חזק", אמר גרין, שידוע בעצמו בקשיחות שלו. "אולי זה היה מהלך לא הכרחי, זה הכי הרבה שאפשר להגדיר את זה, אבל בטח לא מהלך מלוכלך. הכדור נמצא על הפרקט, ותמיד מלמדים אותך לצלול לכדור כזה ולנסות להשיג אותו. זה מה שמרכוס עשה".

סמארט התגונן בסיום והבהיר שהמהלך לא היה מכוון, ובטח שלא ניסה לפצוע את קרי. "ראיתי את הכדור, צללתי אליו, ניסיתי לעשות מהלך. לפעמים קורים דברים מצערים תוך כדי משחק", הסביר, והמשיך: "אני יודע שיקראו לי עכשיו 'שחקן מלוכלך'. מצד שני, אני יודע מי אני. אני משחק חזק בכל משחק ומשאיר הכל על הפרקט. החברים שלי לקבוצה וגם הקולגות שלי - כולם יודעים שאני לא שחקן מלוכלך".

הפציעה של קרי באה בעיתוי מאכזב עבור הווריירס, שרק לפני ימים ספורים קיבלו בחזרה את דריימונד גרין שהתאושש מפציעה, והציגו לראשונה אחרי 1,003 ימים את קרי, גרין וקליי תומפסון יחד על המגרש. "אני מקווה שסטף יהיה בסדר. אין ספק שהעונה הזאת טומנת בחובה הרבה קשיים בלתי צפויים, אבל זה ככה אצל עוד קבוצות", אמר סטיב קר, וגרין הוסיף: "כל זמן שאני, סטף וקליי לא יכולים לשחק ביחד, מדאיג אותנו. נראה שבכל פעם שמישהו מאיתנו חוזר, השני נפצע. זה מדאיג, כי אחד הדברים הכי חשובים בכדורסל הוא המשכיות ויציבות, במיוחד בהתקפה. לצערי, אנחנו לא מצליחים לייצר את זה השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully