וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן: "עכשיו כשרוסיה הודחה, יש לנו סיכוי טוב"

31.5.2022 / 18:44

החלוץ שעלה ליגה עם ויאדוליד חבר לנבחרת ישראל: "שמח שהשגנו את המטרה שלשמה נשארתי". על פתיחת קמפיין ליגת האומות: "אנו שוויי ערך לאיסלנד ואלבניה, נבוא במטרה ברורה לנצח"

אימון הבכורה של אלון חזן בנבחרת ישראל/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: טל רזניק

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת פתיחת קמפיין ליגת האומות. במשחק הראשון בעידן אלון חזן בנבחרת הבוגרת, המאמן החדש יקווה להשיג שלוש נקודות במפגש הביתי (חמישי, 21:45) נגד איסלנד באצטדיון בחיפה, ובהמשך החלון תצא הנבחרת למשחק חוץ באלבניה ובאיסלנד.

שון וייסמן, חלוץ נבחרת ישראל. דני מרון
עלה ליגה והצטרף לנבחרת. וייסמן/דני מרון

המצטרף הטרי לאימוני הנבחרת, שון וייסמן, יוכל לקחת חלק במשחקי ליגת האומות לאור העובדה שעלה לליגה הספרדית הראשונה באופן אוטומטי עם ויאדוליד ולא ייאלץ לעבור דרך משחקי הפלייאוף. וייסמן דיבר תחילה על העונה המוצלחת בקבוצה הספרדית, במדיה הבקיע 20 שערי ליגה: "נשארתי בקבוצה בשביל מטרה אחת ברורה, לחזור לליגה הראשונה. אני נמצא במועדון ובקבוצה ששייכת לליגה הראשונה. אני מאוד שמח, אוהב את השקט שלי ושמח שאני יכול לדבר על המגרש ושהשגנו את המטרה שלשמה נשארתי".

על המשחקים המצפים לו בליגה הראשונה אמר החלוץ: "העונה הראשונה הייתה לצערי בלי קהל, לא חוויתי את המשחקים כמו שהם אמורים להיות ואני מחכה בקוצר רוח".

אלון חזן מאמן נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
וייסמן מכיר אותו מגיל 15. חזן/מאור אלקסלסי

על ההצטרפות לנבחרת אמר וייסמן: "בתור שחקן אני מאוד מאמין בעצמי, מגיע למקום עם צוות מדהים. יצא לי להתאמן עם אלון חזן בנבחרות כבר מגיל 15. אקבל כל החלטה שתהיה, ברור שאני רוצה לשחק".

וייסמן התייחס למינוי חזן למאמן הנבחרת הבוגרת: "אני חושב שמגיע לו, זכה בזה בצדק. מאחל לו ולנו בהצלחה, אני שמח ומאמין שעם הצוות הזה נוכל לעשות את זה. עכשיו כשרוסיה לא נמצאת, יש לנו סיכוי טוב. אנחנו שווי ערך לשתי הנבחרות האחרות, נבוא במטרה לנצח כל משחק ומקווה שעם דחיפת הקהל זה יתן רוח גבית להמשך הקמפיין".

שון וייסמן, חלוץ נבחרת ישראל בחימום. דני מרון
יפתח קמפיין ברגל ימין? וייסמן/דני מרון

על ההיעדרות של ערן זהבי וביברס נאתכו: "כמובן שההיעדרות משפיעה אבל יש שחקנים מאוד טובים בסגל ובטוח שמי שייכנס ויחליף אותם יעשה את העבודה הכי טובה".

"אני רוצה לראות הרבה דגלים, אשמח שכל הקהל יגיע, יביא איתו דגל ושהאצטדיון יהיה מפוצץ בדגלים. היום ומחר נתמקד בצד הטקטי, הצוות יכין אותנו כמו שצריך. נבוא במטרה ברורה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully