וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אבו פאני: "בשל לעשות את קפיצת המדרגה גם בנבחרת"

30.5.2022 / 18:14

קשר מכבי חיפה לקראת המשחק ביום חמישי בחיפה נגד איסלנד: "מרגישים בבית ומצפים שהקהל הירוק גם יבוא לתמוך בנו"

מסיבת עיתונאים של נבחרת ישראל לקראת המפגש מול איסלנד בליגת האומות של אופ"א/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: טל רזניק

נבחרת ישראל מאיצה את ההכנות לקראת פתיחת קמפיין חדש של ליגת האומות, ביום חמישי באצטדיון העירוני בחיפה מול איסלנד (חמישי, 21:45).

אתמול החלה הנבחרת בהכנות בבית הנבחרות בשפיים והמאמן החדש אלון חזן אמנם יחסר מספר שחקנים משמעותיים מאוד כגון ביברס נאתכו, ערן זהבי וניר ביטון, אבל לשמחתו לסגל מצטרף באיחור שון וייסמן, שרק אתמול העלה את ויאדוליד בחזרה לליגה הספרדית הבכירה, ובאימונים לוקח חלק גם המתאזרח הטרי, בלם הפועל באר שבע מיגל ויטור.

מוחמד אבו פאני שחקן נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
מעביר מסר לאלון חזן? אבו פאני/מאור אלקסלסי
אלי דסה שחקן נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
מתכוננים לאיסלנד. דסה/מאור אלקסלסי

באימון הערב אמר הקשר מוחמד אבו פאני: "קמפיין חדש, נבחרת חדשה עם המון שחקנים צעירים ומנוסים ואנחנו מקווים לעשות את העבודה כמו שצריך ולעלות. אני חושב שעשיתי שתי עונות מצויינות במכבי חיפה ושאני בשל לעשות קפיצה מדרגה גם בנבחרת. מקווה להחזיר על אמון שנתנו בי".

עוד אמר אבו פאני לקראת תחילת הקמפיין: "כל משחק הוא חשוב, בטח בבית. יש המון שחקנים חסרים, אבל יש כאן שחקנים שהם הכי טובים בארץ ולא סתם זומנו לנבחרת. נעבוד קשה ונקווה לפתוח את הקמפיין ברגל ימין. לא יצא לי לשחק עם יוסי (בניון, ש.ו) ואלון חזן, אבל הם מהשחקנים הגדולים שהיו בכדורגל הישראלי והם נותנים לנו גב ותמיכה. הם מאוד מחוברים אלינו וזה עוזר לנו להתכונן למשחקים. אנחנו כל קמפיין מאמינים בעצמנו, אנחנו נבחרת חזקה, טובה ומוכשרת, נבוא כל משחק כדי לנצח את המשחק ונקווה לטוב".

אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
ינסה להתאמן, אך הצפי שיהיה כשיר. מרציאנו/מאור אלקסלסי
דולב חזיזה שחקן נבחרת ישראל עם איאד אבו עביד. מאור אלקסלסי
מצב רוח טוב. חזיזה עם אבו עביד/מאור אלקסלסי
יוסי בניון המנהל המקצועי של נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
המנהל המקצועי באימון. בניון/מאור אלקסלסי

השוער אופיר מרציאנו, שנפגע אתמול בראשו ונאלץ לנטוש את האימון, אמור להיות כשיר למשחק הקרוב נגד איסלנד וגם למפגשים הבאים נגד אלבניה ושוב מול איסלנד, הפעם בחוץ, אולם לגביו דברים יתבהרו לאחר שינסה להתאמן הערב במתקן האימונים של מכבי חיפה בכפר גלים, בו תתאמן הנבחרת עד המשחק.

"זה מרגש מאוד להתאמן בכפר גלים ולשחק בחיפה, זה אצטדיון שאני אוהב ואנחנו מחכים לקהל שיבוא וידחוף אותנו", הוסיף אבו פאני, "לקחנו אליפות אז מן הסתם יש הרבה שחקנים של מכבי חיפה בנבחרת, אנחנו מרגישים בבית ומצפים שהקהל הירוק גם יבוא לתמוך בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully