וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייסמן התעטף בדגל ישראל בחגיגות העלייה: "גאה לייצג את המדינה"

החלוץ שכבש ב-0:3 של ויאדוליד שהחזיר אותה לליגה הבכירה יצטרף מיידת לנבחרת לקראת משחקי ליגת האומות: "מצפה להמשיך לנצח גם עם הנבחרת"

שון וייסמן חוגג עם ויאדוליד עלייה לליגה הספרדית הבכירה/אינסטגרם

שון וייסמן סגר אמש (ראשון) עונה נהדרת מבחינה אישית וגם מבחינה קבוצתית כשירד לקול תשואות הקהל לצורך חילוף בדקה ה-81 במשחק בו ויאדוליד הביסה 0:3 את ווסקה. הישראלי כבש את הראשון של הסגולים בדקה ה-50, והגיע ל-20 שערים בליגת המשנה העונה. גונסאלו פלאטה (52) ואלברו אגואדו (79) הוסיפו והתוצאה נותרה כך עד הסיום. ויאדוליד סיימה במקום השני המבטיח עלייה אוטומטית וחתמה קאמבק לליגה הבכירה בספרד עונה אחת בלבד לאחר שנשרה.

וייסמן הודה לאוהדים גם בסיום וחגג תוך כדי שהוא מתעטף בדגל ישראל. לאחר המשחק אמר החלוץ: "אחרי שנה שלמה של עבודה קשה, הבאנו את המועדון בחזרה ללה ליגה, למקום לו הוא שייך. ההישג הזה הוא של כולנו ושייך לכל האוהדים. אני שמח ומתרגש באינסוף, וגאה לייצג את המדינה שלנו".

הפוסט של עדן וייסמן, אשתו של שון לאחר עליית הליגה של ויאדוליד. עמוד האינסטגרם של עדן וייסמן, אתר רשמי
הפוסט של עדן וייסמן, אשתו של שון לאחר עליית הליגה של ויאדוליד/אתר רשמי, עמוד האינסטגרם של עדן וייסמן

וייסמן, שיצטרף מיידית לנבחרת ישראל לאור העובדה שקבוצתו לא תצטרך להתמודד בפלייאוף העלייה אמר: "עכשיו אני מצפה לבוא הביתה ולהמשיך לנצח גם עם הנבחרת".

אשתו של שון וייסמן עדן בירכה את בעלה בחשבון האינסטגרם, תוך כדי ששיתפה בסטורי שלה סרטונים ששלח החלוץ מיד בתום המשחק כשניכר על פניו שהוא נרגש נוכח ההישג. "עשית את זה", כתבה עדן וייסמן בפוסט שהעלתה בנוסף לחשבון האינסטגרם שלה, והוסיפה: "אתה הכתר שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully