וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו שוחרר מסגל הנבחרת, מיגל ויטור קיבל דרכון ישראלי

29.5.2022 / 11:33

הקפטן לא כשיר לשלושת המשחקים בליגת האומות, הבלם רשאי לשחק נגד איסלנד ואלבניה. דוד בכוננות להחליף את וייסמן

מסיבת עיתונאים של נבחרת ישראל לקראת המפגש מול איסלנד בליגת האומות של אופ"א/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: טל רזניק

קפטן נבחרת ישראל, ביברס נאתכו, שוחרר היום (ראשון) מהסגל בעקבות פציעה שלא תאפשר לו להיות כשיר במאת האחוזים לשלושת המשחקים הקרובים בליגת האומות, שניים נגד איסלנד ואחד נגד אלבניה. נכון לעכשיו לא יצורף שחקן נוסף לסגל.

ללא נאתכו, נבחרת ישראל תחל היום את הכנותיה למשחק נגד איסלנד ביום חמישי (21:45, חיפה) בפתיחת קמפיין ליגת האומות. הערב יתקיים אימון ראשון בבית הנבחרות בשפיים ולאחר מכן תצא הנבחרת לחיפה, שם תשהה עד המשחק ותתאמן במתחם האימונים של מכבי חיפה בכפר גלים. הבלם מיגל ויטור יוכל לשחק כבר ביום חמישי הקרוב אחרי שהיום קיבל דרכון ישראלי.

שחקן נבחרת ישראל, שון וייסמן. ברני ארדוב
בסביבות 23:00 התמונה תתבהר. וייסמן/ברני ארדוב

בנבחרת יעקבו אחרי מחזור הסיום הדרמטי בליגת המשנה בספרד (21:00). ריאל ויאדוליד של שון וייסמן תארח את ווסקה והיא זקוקה לניצחון ולמעידה במקביל של אלמריה ו/או אייבר כדי לעלות לאחד משני המקומות הראשונים שמבטיחים העפלה אוטומטית ללה ליגה. אם זה יקרה, וייסמן ימריא כבר מחר לישראל ויצטרף לנבחרת.

אם ויאדוליד תסיים במקום השלישי בו היא נמצאת כעת, היא תשחק בפלייאוף ארוך ואם גם תעלה לגמר, העונה שלה תסתיים לקראת סוף יוני. ההערכה אצל גורמים בהתאחדות היא שבמקרה כזה וייסמן יישאר בספרד כדי לסייע לקבוצתו. אם וייסמן לא יגיע, דין דוד צפוי להחליפו. חלוץ מכבי חיפה כבר קיבל הודעה שהוא בסגל המורחב.

"אנחנו מאוד דרוכים לקראת המשחקים", אמר אחד השחקנים, "יש פה אווירה שכולם באמת רוצים לעשות הפעם את זה. ברור שרוסיה לא משחקת, אז הסיכויים השתפרו משמעותית. המשחק נגד איסלנד הוא המפתח".

עוד בוואלה!

אלון חזן: "אנחנו רוצים נבחרת שתגרום לקהל לבוא לראות אותה"

לכתבה המלאה

המשחקים של ישראל בליגת האומות

2.6 | ישראל - איסלנד, חיפה
10.6 | אלבניה - ישראל, טיראנה
13.6 | איסלנד - ישראל, רייקיאוויק
24.9 | ישראל - אלבניה, טרם נקבע מיקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully