וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "אנחנו רוצים נבחרת שתגרום לקהל לבוא לראות אותה"

26.5.2022 / 13:00

מאמן נבחרת ישראל מתכונן לפתיחת קמפיין ליגת האומות: "מחכים שמיגל ויטור יקבל דרכון". על הזימון של אצילי: "הוא הוזמן כבר בתקופת רוטנשטיינר, אני לא מציף דברים אחורה". סולומון: ""כנראה לא אשאר בשחטאר. פולהאם? לא כל מה שקוראים נכון"

מסיבת עיתונאים של נבחרת ישראל לקראת המפגש מול איסלנד בליגת האומות של אופ"א/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: טל רזניק

מאמן נבחרת ישראל, אלון חזן, ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת קמפיין ליגת האומות ביום חמישי הבא. חזן פרסם מוקדם יותר את הסגל לשלושת המשחקים (שניים נגד איסלנד, אחד מול אלבניה) ובין היתר כלל בו בפעם הראשונה את מיגל ויטור, שיקבל בימים הקרובים דרכון ישראלי.

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן מנור סולומון. ניב אהרונסון, מערכת וואלה!
חזן מוכן למשימה/מערכת וואלה!, ניב אהרונסון

חזן פתח ואמר: "מתרגש, אבל לצד ההתרגשות כבר התחלנו את העבודה. עברנו ארבעה אימונים עם שחקנים שסיימו מוקדם מהרגיל. זה מכניס לתלם, אבל ההתרגשות היא חלק טבעי. בכל פעם שאתה מצטרף לנבחרת, ולא משנה באיזה תפקיד, זה מרגש מחדש".

על ההיעדרות של ערן זהבי וניר ביטון: "יש גורמים שהם לא בשליטתנו כמו פציעות. אם זה תופס שחקנים מרכזיים, אין מה לעשות. אנחנו מאוד מעריכים אותם ומחכים שיחזרו, אבל יש שחקנים אחרים. אנחנו בתהליך בניית נבחרת, זו הזדמנות לתת לצעירים להוכיח שהם ראויים לסגל ולחולצת ההרכב".

על זימון הצעירים: "כל מי שכאן לא מוזמן כדי לקשט, אלא כדי להוכיח שהוא ראוי לחולצת ההרכב, בלי הבדל של גיל או ניסיון. השקענו מחשבה בכל אחד, גם כדי לתת יציבות לשחקנים ותיקים וגם להוסיף דם חדש. שחקנים שבתקופה טובה וראויים לשחק נמצאים בסגל".

על שון וייסמן: "הוא כרגע חלק מהסגל. יש לו משחק עם ריאל ויאדוליד ביום ראשון, יכולה להיות סיטואציה שהם יבטיחו העפלה אוטומטית. בסופו של דבר גם יוסי בניון וגם אני מכירים את זה - יש רגעים בקריירה שלא יחזרו. שון הביע נכונות לעמוד לרשות הנבחרת, נתאם את הדברים בינינו לאחר המחזור בספרד ונקבל החלטה טובה. אנחנו עושים דברים לתקופה ממושכת, בלי לפגוע באחד הצדדים".

על בחירת הסגל: "אף פעם לא נצליח להיות מושלמים ולפגוע בול. אני ויוסי הרגשנו מספיק מרוצים עם הסגל, עומדים לרשותינו 25 שחקנים מצוינים, אבל זה לא מה שחשוב. כל עוד הנבחרת לא תהיה קבוצה אחת טובה שעובדת, שתגרום לקהל לרצות להתחבר אליה ולבוא לראות אותה, לא נעשה שום דבר".

על עומר אצילי: "הוא נכלל כבר בסגל האחרון של רוטנשטיינר. ברגע שבקדנציה הקודמת הוא נכלל והוחלט שהדברים נשארים מאחור, אני לא מציף דברים. הדלת פתוחה לכל שחקן, אצילי כמו כל אחד מהשחקנים, יצטרך להיאבק על המקום בסגל ובהרכב".

על מיגל ויטור: "יש עניין מנהלתי ועושים הכל כדי לתת לו דרכון כמה שיותר מוקדם. אנשים חושבים שברגע שהוא קיבל אזרחות הוא יכול לשחק בנבחרת, זה לא ככה. הוא צריך דרכון כדי לשחק במשחקים בינלאומיים. אנחנו מחכים בסבלנות לראות מה קורה".

עוד בוואלה!

מיגל ויטור: "גאווה גדולה שנבחרתי לייצג את נבחרת ישראל"

לכתבה המלאה
מנור סולומון נבחרת ישראל. ניב אהרונסון, מערכת וואלה!
ממתין בדריכות למשחק רשמי אחרי הרבה מאוד זמן. סולומון/מערכת וואלה!, ניב אהרונסון

מנור סולומון אמר: "לא שיחקתי הרבה זמן משחק רשמי, מאז הנבחרת במרץ. בתקופה הזו התאמנתי יותר טוב מאשר בכל החיים שלי, עבדתי על הדברים שרציתי ושיפרתי את מה שרציתי. באימונים האישיים עבדנו מאוד קשה והיו לי עוד שבועיים וחצי עם שחטאר בטורקיה. אני מרגיש מצוין באימונים בנבחרת, אבל משחק זה משהו שונה".

על עתידו: "אני עושה את ההפרדה, נכון שאני לא יודע מה יהיה העתיד שלי ואיפה אשחק בעונה הבאה, כנראה לא אשחק בשחטאר יותר ואחתום במקום אחר. אני לא יודע עדיין איפה, אבל אני יודע שזה עניין של זמן. בנבחרת אני בא לתת 100 אחוז, בא לעזור לה לנצח, יש לנו קמפיין חדש, מאמן חדש, צוות חדש, אנרגיות חדשות והמון שחקנים צעירים. צריכים שהקהל יבוא לדחוף אותנו כדי לפתוח את הקמפיין ברגל ימין".

על עסקת פולהאם: "רוב הפרסומים לא נכונים, בין אם זה היה נכון ובין אם נפל. בשבוע-שבועיים הקרובים אני אסגר על העתיד שלי".

על אירופה: "כולם בנבחרת, במיוחד הצעירים, רוצים לשחק באירופה וכמה שיותר מהר, אבל לא תמיד מגיעה ההצעה שאתה רוצה, לא תמיד המועדון משחרר אותך, לנו יותר קשה לצאת גם בגלל הצבא. כולם יודעים שככל שיהיו לנו יותר שחקנים באירופה ובליגות טובות אז הנבחרת תהיה יותר טובה. רואים מגמת שיפור, יותר שחקנים מגיעים לאירופה, יש דור חדש שרואים אותו בנבחרות הצעירות".

שון וייסמן באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
כרגע הוא בסגל, אבל ייתכנו שינויים ביום ראשון בערב. וייסמן/אודי ציטיאט

סגל נבחרת ישראל

שוערים: אופיר מרציאנו, עומרי גלזר, יואב ג'רפי.

הגנה: איאד אבו עביד, מיגל ויטור, רז שלמה, שון גולדברג, עומרי גנדלמן, דורון ליידנר, סאן מנחם, אלי דסה.

קישור: עדן קארצב, דון פרץ, מחמוד ג'אבר, ביברס נאתכו, דן גלזר, רמזי ספורי, מנור סולומון, דולב חזיזה, מוחמד אבו פאני.

התקפה: ליאל עבדה, מונס דאבור, שון וייסמן, תאי בריבו, עומר אצילי.

המשחקים של ישראל בליגת האומות

2.6 | ישראל - איסלנד, חיפה
10.6 | אלבניה - ישראל, טיראנה
13.6 | איסלנד - ישראל, רייקיאוויק
24.9 | ישראל - אלבניה, טרם נקבע מיקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully