וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת מרוצים מההצטרפות של וייסמן: "הוא בכושר שיא, חשוב שיהיה איתנו"

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 8:24

אחרי שסייע לוויאדוליד לחזור ל"לה ליגה", החלוץ יצטרף לאימונים ועשוי לפתוח מול איסלנד. גורם: "הוא מגיע עם הרבה ביטחון". הנבחרת עברה מבית הנבחרות לכפר גלים בחיפה

אימון הבכורה של אלון חזן בנבחרת ישראל/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: טל רזניק

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות שלה לקראת המשחק נגד איסלנד, כאשר אלון חזן ושחקניו שמחו להתבשר על ההעפלה של ויאדוליד אמש (ראשון) לליגה הבכירה בספרד. המשמעות כידוע היא שהחלוץ הישראלי שון וייסמן יצטרף לאימוני הנבחרת וייקח חלק במשחק מול איסלנד (ה', 21:45).

שחקן נבחרת ישראל שון וייסמן. דני מרון
החלוץ הישראלי בכושר הכי טוב. וייסמן/דני מרון

"שון שחקן חשוב מאוד", אמר גורם בנבחרת, "הוא גם בכושר שיא ככה שחשוב שהוא יהיה איתנו נגד איסלנד ובטח כשהוא מגיע במצב רוח וביטחון שיא". וייסמן היה כוכב החגיגות של ויאדוליד אמש והשלים 20 שערים בליגה השנייה. בהיעדרו של ערן זהבי , וייסמן ומונס דאבור אמורים להוביל את ההתקפה, כאשר נראה שבשל הכושר האדיר שחלוץ ויאדוליד נמצא בו, הוא עם סיכויים גבוהים יותר לפתוח בהרכב.

בנבחרת יבדקו היום את אופיר מרציאנו ואז יוחלט אם הוא יזכה למנוחה היום וישוב מחר לאימונים. כזכור, מרציאנו ספג חבטה חזקה בראש ונטש את האימון, אך לאחר מכן הרגיע את אנשי הנבחרת כשהבהיר שלא מדובר בפציעה שתשבית אותו ותגרום לו להיעדר מהמשחקים.

לאחר שאתמול ערכה אימון בבית הנבחרות, היום תעבור הנבחרת לחיפה, שם תשהה עד אחרי המשחק מול איסלנד ביום חמישי כאשר האימונים יתקיימו במתקן האימונים של מכבי חיפה בכפר גלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully